სასკოლო განათლების ირგვლივ უამრავი მოსაზრება არსებობს, რომელთა ნაწილი სინამდვილეს სულაც არ შეესაბამება და მითებს წარმოადგენს.
„ეტალონი“ გთავაზობთ 3 გავრცელებულ მითს, რომელიც სკოლაში სწავლას უკავშირდება:
ბავშვებს უნდა მისცეთ აკადემიური ცოდნა, სხვა დანარჩენი მეორეხარისხოვანია
რეალურად, ჩვენ არ ვიცით, როგორი იქნება სამყარო და რა პროფესიებზე იქნება მოთხოვნა წლების შემდეგ, როცა სასკოლო ასაკის მოსწავლეები სკოლას დაამთავრებენ. ამიტომ მათთვის მხოლოდ აკადემიური ცოდნის მიცემა არც ისე სასარგებლოა. უმჯობესია მათ სწრაფად ორიენტირების უნარები, ჩარჩოებს გარეთ და კრიტიკულად აზროვნება ვასწავლოთ.
თვითგანვითარების უნარი მხოლოდ გამონაკლის მოსწავლეებს აქვთ
მოსწავლეების შედეგები, მონდომება და მოტივაცია მასწავლებლის დამსახურებაა და არა მხოლოდ თანდაყოლილი უნარი. მასწავლებელმა უნდა იმუშაოს, რომ ბავშვს სწავლის უნარები გამოუმუშავდეს. ნებისმიერი ბავშვი შეიძლება გახდეს მოტივირებული მასწავლებლის ძალისხმევით. თუმცა თუ პედაგოგი თავად არ მუშაობს თვითგანვითარებაზე, სავარაუდოდ, ამას მისი მოსწავლეც არ გააკეთებს, რადგან მისთვის სწორედ მასწავლებელია მოდელი.
სკოლაში სწავლის საჭიროებას ტექნოლოგიები ანაცვლებს
ხშირად არის საუბარი იმაზე, რომ თანამედროვე სასწავლო ონლაინ პლატფორმებს და ყველასთვის ხელმისაწვდომ ინტერნეტს მასწავლებლის ჩანაცვლება შეუძლია, თუმცა პედაგოგებს ამის ნამდვილად არ უნდა ეშინოდეთ. ტექნოლოგიები მხოლოდ ეხმარება მასწავლებელს ეფექტურ კომუნიკაციაში და სწავლებაში ინდივიდუალური მიდგომების პოვნაში.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“