მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თამაშში მე-5, მე-6, მე-7 და მე-8 კლასის მოსწავლეებისგან დაკომპლექტებული ორი გუნდი - „მოაზროვნეები“ და „პირველები“ მონაწილეობდნენ.
თამაშმა მოსწავლეებში დიდი დაინტერესება გამოიწვია.
„სკოლის მოსწავლეთა თვითმმართველობამ განაახლა თავისი საქმიანობა და დღეს მე-5, მე-6, მე-7 და მე-8 კლასის მოსწავლეებისგან ჩამოყალიბებულ ორ გუნდს - „მოაზროვნეებსა“ და „პირველებს“ შორის პირველი ინტელექტუალური თამაში - „რა? სად? როდის?“ ჩატარდა. თამაშმა მოსწავლეებში დიდი დაინტერესება გამოიწვია და ვემზადებით მეორე თამაშისთვის“,- აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ