მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
Etaloni.ge აქტუალური საგანმანათლებლო საკითხების ირგვლივ სკოლის ლიდერი დირექტორების მოსაზრებების გაცნობას აგრძელებს.
ამჯერად დავინტერესდით როგორ აფასებენ წარმატებული მენეჯერები შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ IV და VI კლასებში დაანონსებულ ტესტირებას ქართულ ენასა და ლიტერატურასა (წიგნიერება) და მათემატიკაში (რაოდენობრივი წიგნიერება).
აბაშის მუნიციპალიტეტის ეწერის საჯარო სკოლის დირექტორი მაყვალა სერგია:
„ზოგადად, მე გამოცდებს მხარს ყოველთვის ვუჭერდი და ახლაც ვუჭერ. გამოცდები ცოდნის შესაფასებლად ძალიან ეფექტურია. ის ნასწავლის ორგანიზებას, შეჯამებასა და შეფასებას უწყობს ხელს, ამიტომ ძალიან მომწონს და ვეთანხმები, რომ IV-VI კლასებში შესაბამისი ტესტირებები ჩატარდეს“.
გარდაბნის N4 საჯარო სკოლის დირექტორი მაია ჩადუნელი:
„ჩემი აზრით, IV-VI კლასებში ტესტირება საჭიროა, რადგან მოსწავლეები სასწავლო პროცესში უფრო მობილიზებულები იქნებიან. ეს ბევრ დადებით შედეგს მოიტანს. ვფიქრობ, გამოცდები ბავშვების მოტივაციის ასამაღლებლად, საკუთარი ცოდნის გადასამოწმებლად კარგი საშუალებაა“.
ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის კუმურდოს საჯარო სკოლის დირექტორი არმენაკ ფოლორჩიანი:
„გააჩნია რა დონის მოთხოვნები იქნება IV-VI კლასების ტესტირებაზე. გამოცდები ცუდი არ არის, პირიქით, მოსწავლეებს მეტი პასუხიმგებლობა ექნებათ, როცა ეცოდინებათ, რომ სასწავლო წლის დასაწყისში გამოცდა უნდა ჩააბარონ. თუმცა, აუცილებელია, ტესტირება მოსწავლეთა ასაკობრივი დონის შესაბამისი იყოს“.
ხარაგაულის მუნიციპალიტეტის ზვარეს საჯარო სკოლის დირექტორი ნატო შათირიშვილი:
„IV-VI კლასების ტესტირებები ცუდი არ იქნება. „ნაეკი“ ადრეც ატარებდა ასეთ გამოცდებს. მეტიც, ჩემი აზრით, მოსწავლეთა ცოდნის დიაგნოსტირებისთვის ძალიან კარგი საშუალება იქნება. მათ ეცოდინებათ წლის განმავლობაში ამა თუ იმ საგას როგორ დაძლევენ. მასწავლებელსაც დაეხმარება, შემდგომ მუშაობაში. ამ გამოცდით ბავშვმა განმსაზღვრელი შეფასება რომ მიიღოს, ამის მომხრე არ ვარ, ტესტირება უბრალოდ შემოწმებისთვის უნდა იყოს“.
მარტვილის მუნიციპალიტეტის მუხურჩის საჯარო სკოლის დირექტორი დოდო გაბისონია:
„IV-VI კლასებში ტესტირებას დადებითად ვაფასებ იმდენად, რამდენადაც ის მოსწავლეების სწავლა-სწავლების ხარისხის ამაღლებას შუწყობს ხელს. სწავლის მხრივ მოსწავლეები უფრო დაინტერესებულები იქნებიან. ეს დაწყებით საფეხურია და სავალდებულოც არის, რომ მოსწავლე შემდეგ საფეხურზე უფრო მომზადებული გადავიდეს. ჩემი აზრით, ამ გამოცდებს დადებითი შედეგები ექნება და სწავლის ხარისხიც უფრო ამაღლდება. ამ ტესტირებების შედეგები სასწავლო პროცესში მასწავლებლებსაც გამოგვადგება“.
მარტვილის მუნიციპალიტეტის კერძო სკოლა „სხივს“ დირექტორი დავით ჯიქია:
„IV-VI კლასებში ტესტირებები მისაღებად მიმაჩნია, რადგან ბავშვები მეტად მობილიზებულები გახდებიან. უფრო მოემზადებიან და ცოდნასაც მეტს შეიძენენ. ვფიქრობ, გამოცდების შედეგები მოსწავლეებთან მუშაობის პროცესში მასწავლებლებსაც დაგვეხმარება, რადგან მეტად გავამახვილებთ ყურადღებას, რას უნდა მივაქციოთ დიდი ყურადღება“.
მარტვილის მუნიციპალიტეტის ჯოლევის საჯარო სკოლის დირექტორი პლატონ ძიძიგური:
„ეს ტესტირებები ბავშვებისთვის კარგი იქნება. მათი მოტივაცია გაიზრდება და სწავლის პროცესში უფრო მონდომებულები გახდებიან. ბუნებრივია, პედაგოგების, ჩართულობაც უფრო მეტი იქნება. მართალია ისედაც ჩართულები და მომზადებულები ვართ, მაგრამ უფრო ამაღლდება. გამოცდა ნებისმიერ შემთხვევაში კარგია, ამასთან, საგამოცდო პროცესებს შეეჩვევიან და შემდგომში აღარ გაუჭირდებათ. სტიმული, მოტივაცია და მონდომება უფრო გაუძლიერდებათ“.
იხილეთ:
მე-4 და მე-6 კლასების მოსწავლეები 2020 წლის გაზაფხულზე 2 საგანში ტესტირებას ჩააბარებენ
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა