მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
20 თებერვალს ადიგენის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლებში საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ შიდასასკოლო ტესტირების პირველი ეტაპი ჩატარდა.
12 მარტს გაიმართება მეორე ტური, რომლის მიხედვითაც, მუნიციპალიტეტის „ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდება.
etaloni.ge ტესტირების შესაფასებლად კონკურსში ჩართულ პირებს დაუკავშირდა.
რესურსცენტრის უფროსი ინგა ბოჭორიშვილი:
„ტესტირებამ ყველა სკოლაში წარმატებით ჩაიარა. ყველაფერი კარგად ორგანიზებული იყო. მე მხარს ვუჭერ „ეტალონის“ პროექტს, ძალიან მომწონს, აქტიურად ვთანამშრომლობთ „ეტალონის“ ჯგუფთანაც და ბატონ გოჩასთანაც. სკოლები და შობლები აქტიურად არიან ჩართულები izrune.ge-შიც. შემდეგ ტურში გადასულ მოსწავლეებს ვურჩევ მეტად იაქტიურონ, არ დაიბნენ და რა თქმა უნდა, წარმატებებს ვუსურვებ მათ“.
ადიგენის მუნიციპალიტეტის მერიის წარმომადგენელი ზურაბ ბეთხოშვილი:
„ტესტირებამ კარგად ჩაიარა. ბავშვების აქტიურობა მაღალი იყო. პროცესში ჩართული ვიყავით და ვიგებდით ინფორმაციებს. პირველ რიგში, მოსწავლეებს „ეტალონში“ მოსწონთ ის, რომ ცოდნას იმაღლებენ და მეტად აქტიურდებიან. „ეტალონთან“ უკვე მრავალწლიანი თანამშრომლობა გვაკავშირებს და მივესალმებით, რომ განვითარების შანსს აძლევს მომავალ თაობას“.
სოფელ აბასთუმნის საჯარო სკოლის დირექტორი ქეთევან ობოლაშვილი:
„კმაყოფილი ვარ, კარად ჩაიარა პირველმა ტურმა. მოსწავლეებსაც მოსწონთ „ეტალონი“. საინტერესოა, რომ დრო არის განსაზღვრული და თითოეული საკითხი ყურადღებით, თუმცა ამავე დროს სწარფად უნდა გაიაზრონ და პასუხიც მოიძიონ. შეკითხვებიც განსხვავებული და საინტერესოა. ვიმედოვნებ, რომ მეორე ეტაპზე გადასულ მოსწავლეები წარმატებულად მოახერხებენ თავის და სკოლის წარმოჩენას“.
სოფელ აბასთუმნის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი თეა აფრიამაშვილი:
„მცირეკონტიგენტიანი სკოლა ვართ, მოსწავლეთა რაოდენობიდან გამომდინარე მსურველთა რაოდენობა იყო მაქსიმალური. ყველაფერმა ჩაიარა ძალიან კარგად. ბავშვები ცოტას ნერვიულობდნენ, უნდოდათ წარმატებულები ყოფილიყვნენ და მაღალი ქულები მიეღოთ. მოსწავლეების შეფასებით, მათი დონის შესაფერისი ტესტები იყო - მოიცავდა იმ მასალას, რაც ნასწავლი აქვთ და ამიტომ არ გაჭირვებიათ. შემდეგ ტურში გადასულ მოსწავლეებს ვუსურვებ წარმატებას. ძალიან კარგი პროექტია „ეტალონი“ და მადლობა ჩვენი სკოლის სახელით“.
კახარეთის საჯარო სკოლის დირექტორი ქეთევან აფრიამაშვილი:
„ტესტირებამ კარგად ჩაიარა, თუმცა უფრო მაღალი შედეგების მოლოდინი გვქონდა. „ეტალონი“ ძალიან მოგვწონს და იმედი გვაქვს მეორე ეტაპზე ღირსეულად მოახერხებენ ჩვენი მოსწავლეები სკოლის წარმოჩენას.“
კახარეთის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი თამარ პარუნაშვილი:
„ეტალონი“ მოსწავლეებისთვის ერთგვარი მოტივაციაა დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად. ინტელექტ-ჩემპიონატში აქტიურად მონაწილეობენ ჩვენი ბავშვები და ძალიან მოსწონთ მთელი პროცესი. მონაწილე მოსწავლეები ყოველთვის მოტივაციას აძლევენ სხვა ბავშვებსაც. ყოველთვის ინტერესით ელიან ხოლმე შესაბამის კლასში გადასვლას და მონაწილეობას“.
კახარეთის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი მირანდა ტაბატაძე:
„ეტალონის“ ტესტირებამ შესანიშნავად ჩაირა. მოსწავლეები კმაყოფილები არიან. ტესტირებამდეც ემზადებოდნენ და რადგან აინტერსებთ თავიანთი ცოდნის შემოწმება. „ეტალონი“ მეც ძალიან მომწონს, რადგან ბავშვებს მოტივაცია უმაღლდებათ. შემდეგ ეტაპზე გადასულებს ვურჩევ, უფრო მეტად მოემზადონ“.
ბენარის საჯარო სკოლის დირექტორი კობა კუბლაშვილი:
„კარგად ჩაიარა პირველმა ეტაპმა, ძალიან კმაყოფილი ვარ, ბავშვებმა არაჩვეულებრივი შედეგები აჩვენეს და ძალიან გამახარეს. ეს ნიშნავს, რომ სწავლის პროცესი მაღალ დონეზეა ჩვენთან. წინა წლებთან შედარებით შედეგი ბევრად გაუმჯობესებულია. მეორე ტურში გასულებს ვუსურვებ, ისევე წარმატებით გაიარონ შემდგომი ეტაპი და გახდნენ ადიგენის ეტალონები“.
ბენარის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ნინო ფორჩხიძე:
„ძალიან კარგად ჩაიარა პირველმა ტურმა, რაც შედეგებზეც აისახა. ჩვენი მოსწავლეები მობილიზებულები იყვნენ და საკმაოდ კარგად იმუშავეს. „ეტალონის“ დახმარებით თავადაჯერებულობა ემატებათ მოსწავლეებს და იგებენ, რა შეუძლიათ და ცდილობენ შედეგები გააუმჯობესონ შემდეგი წლისთვის. მაგალითად, გასულ წელთან შედარებით, შედეგები ჩვენი სკოლიდან გაუმჯობესებულია. „ეტალონის“ საშუალებით მოსწავლეთა განვითარებასაც ვხედავთ და მადლობა თქვენ ამისთვის.“
არლის საჯარო სკოლის „ეტალონის“ პედაგოგი ეთერი კაჭკაჭაშვილი:
„ტესტირებაზე ძალიან იაქტიურეს ჩვენმა მოსწავლეებმა. ბევრი მოსწავლე ჩაერთო აკადემიური მოსწრების მიუხედავად - ძლიერიც და შედარებით სუსტიც. მოსწავლეები წინასწარ ემზადებიან ხოლმე - ნახულობენ წინა წლის ტესტებს, სასკოლო სახელმძღვანელოებსაც იყენებენ და ცდილობენ გაიღრმავონ ცოდნა. „ეტალონში“ თავის ცოდნას ამოწმებენ - რამდენად დაძლიეს საგნები, სად აქვთ ჩავარდნა. შემდეგ ტურში გასულებთან ერთად სურვილი მაქვს დამატებით მოვემზადოთ მეორე ეტაპისათვის - ზოგადი საგნობრივი მიმართულებით. ვფიქრობ, ერთობლივი ძალისხმევა აუცილებლად გამოიღებს შედეგს და ჩვენი სკოლა ღირსეულად წარმოჩნდება „ეტალონში“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილება შევიდა მასწავლებლის მომზადების უმაღლესი განათლების დარგობრივ მახასიათებელში
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
ეს დღე ნაყოფიერი და საინტერესო აღმოჩნდა მოსწავლეთათვის
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე