მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის ჩხორიისა (მასწავლებელი ინგა სამუშია) და ქუთაისის N24 (მასწავლებელი ეკატერინე ნაროუშვილი) საჯარო სკოლების მეხუთეკლასელებს შორის ვიდეო-კონფერენცია ჩატარდა.
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა უმასპინძლეს თანატოლებს და ჩაატარეს ვიდეო-კონფერენცია თემაზე: „აფხაზეთის კულტურული მემკვიდრეობა“.
კონფერენცია გალაკტიონ ტაბიძის ლექსით „გამარჯობა, აფხაზეთო შენი!“ გახსნა თამარ როგავამ. ძალიან საინტერესო პრეზენტაცია მოამზადეს და წარმოადგინეს მეხუთეკლასელებმა. კონფერენცია დაიხურა სიმღერით აფხაზეთზე, რომელსაც ორივე სკოლის მოსწავლეები ერთად მღეროდნენ.
„აღსანიშნავია, რომ ქუთაისელმა მოსწავლეებმა გაგვაოცეს, მათ აფხაზეთის მტკივნეული თემა დააგვირგვინეს „ვეფხისტყაოსნის“ სტროფებით... ისმოდა ხოტბა მეგობრობასა და ერთგულებაზე, სამშობლოს სიყვარულსა და თავდადებაზე და ამ სტროფებს ბოლო არ უჩანდა...
მივიღეთ გამოწვევა - ჩვენც ვისწავლოთ სტროფები გენიალური„ვეფხისტყაოსნიდან“ და შევეჯიბროთ ერთმანეთს „ვინ უფრო მეტი სტროფი იცის „ვეფხისტყაოსნიდან?!“
ორივე სკოლის მოსწავლეებმა სამშობლოს ღირებულებებისადმი საკუთარი დამოკიდებულება გამოხატეს. შეძლეს ტექნოლოგიების გამოყენებით კომუნიკაცია მეგობრებთან, გამოავლინეს შემოქმედებითი და ინტელექტუალური უნარებ-ჩვევები და საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების დემონსტრირება... იმედია, პროექტი კიდევ მრავალ საინტერესო წუთს აჩუქებს მოსწავლეებს.... თანამშრომლობისთვის, მადლობა, ქალბატონ ეკატერინეს და მის მოსწავლეებს!!!“-აღნიშნა სკოლის წარმომადგენელმა.
იხილეთ ფოტოები
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
ეროვნულ გამოცდებზე გამოყენებული ყველა ტესტი საგნების მიხედვით - დეტალები
„რთულია შევაფასო განათლების დონე ქვეყანაში, თუმცა ეს განვითარებადი სფეროა, მუდმივად ვითარდება და იხვეწება“
„წარმატებული სკოლის წარმატებული ლიდერი იუბილარია“
„რთულია შევაფასო განათლების დონე ქვეყანაში, თუმცა ეს განვითარებადი სფეროა, მუდმივად ვითარდება და იხვეწება“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს