მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N17 საჯარო სკოლაში რიგით მესამე ინტეგრირებული გაკვეთილი (სამოქალაქო განათლება - მერი ბრეგაძე, ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები - გიორგი საკანდელიძე, ინგლისური ენა - თეა ბარდაველიძე, სტუდენტი - თინათინ ლომთაძე) ჩატარდა.
გაკვეთილის თემა იყო - „კულტურათა მრავალფეროვნება“.
სკოლის წარმომადგენლის ინფორმაციით, მოსწავლეებმა გაანალიზეს ლეგენდებისა და ისტორიის გავლენა კულტურასა და თანამედროვე ცხოვრებაზე, ასევე იმსჯელეს სხვადასხვა კულტურის განმასხვავებელ ნიშნებზე, გაანალიზეს მრავალფეროვანი გარემოს წარმოშობის ისტორია და მისი მნიშვნელობა, სხვადასხვა თანამედროვე ტექნოლოგიების პლატფორმების გამოყენებით შეასრულეს დავალებები.
მეთოდ „ლიტერატურული წრის“ გამოყენებით ჯგუფებმა დაამუშავეს ახალი ტექსტები, მოიძიეს ახალი სიტყვები, გამართეს დისკუსია, შეაჯამეს ინფორმაცია, წინასწარ განჭვრიტეს მოვლენები და წარმოადგინეს წაკითხულის შესახებ ილუსტრაციები. სახალისოდ და კრეატიულად გაუზიარეს ჯგუფებმა ერთმანეთს დამუშავებული ინფორმაცია. გააცოცხლეს ლეგენდები როლური თამაშებით. იმპროვიზირებულად აჩვენეს თუ როგორ აისახა ლეგენდები ფილმებზე, ცეკვაზე, სიმღერაზე.
გაკვეთილს ესწრებოდნენ პროექტის ამერიკელი და ქართველი ექსპერტები - თომა მალეტი და ხათუნა ახალაია. გაკვეთილის დასასრულს წარიმართა განხილვა, თითოეულმა მასწავლებელმა შეაჯამა გაკვეთილზე თავისი როლი და მიღწეული შედეგი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო