მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ ფინალის საპრიზო ადგილოსნების შედეგებთან ერთად უამრავ ადამიანს თითოეული კითხვის სტატისტიკაც აინტერესებს.
ამიტომ გთავაზობთ ''ეტალონის'' ფინალზე დასმული კითხვების სტატისტიკას: რამდენი სწორი პასუხი დაფიქსირდა, რამდენი არასწორი, რამდენმა მოსწავლემ შეიკავა პასუხისგან თავი. ასევე თითოეული ვერსია რამდენმა აირჩია და რამდენი იყო პასუხის დაფიქსირების საშუალო დრო.
როგორც სტატისტიკიდან ჩანს მე-10 და მე-19 კითხვაზე მონაწილეთა უმრავლესობამ სწორი პასუხი გასცა, ერთ-ერთი ყველაზე რთული კი მე-14 კითხვა აღმოჩნდა. მე-10 კითხვა ეხებოდა სახვით ხელოვნებაში ბატალურ ჟანრს, რომელზეც სწორად 81-მა მონაწილემ უპასუხა. მე-19 კითხვა კი ეხებოდა სისხლის მიმოქცევის დიდ და მცირე წრეს, რომელზეც 80-მა მონაწილემ უპასუხა სწორად.
ერთ-ერთი ყველაზე რთული კითხვა, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, აღმოჩნდა მე-14. კითხვა მცენარეების სუნთქვას ეხებოდა. სავარაუდოდ, მონაწილეები კითხვამ დააბნია და მცენარეთა სუნთქვა ფოტოსინთეზის პროცესთან გააიგივეს.
მოსწავლეებმა ყველაზე სწრაფად მე-19 კითხვას უპასუხეს - 2.62 წმ-ში, ხოლო ყველაზე დიდი დრო - 8.13 წმ. მე-16 კითხვის პასუხის მოსაფიქრებლად დასჭირდათ.
არც ერთმა მონაწილემ არ შეიკავა თავი შემდეგ კითხვებზე: მე-7, მე-10, მე-13 და მე-19, ხოლო ყველაზე მეტმა 16-მა მოსწავლემ პასუხის დაფიქსირებისგან თავი შეიკავა მე-16 კითხვაზე.
შეგახსენებთ, რომ ''ეტალონის'' საზეიმო ფინალი ქალაქ ბათუმში, ბულვარში მდებარე საზაფხულო თეატრში გაიმართა.
გრანდიოზულ ღონისძიება-კონკურსში 83 ''ეტალონი მოსწავლე'' მონაწილეობდა.
''ეტალონის'' გრანდიოზული ფინალი ბათუმის მერიისა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით გაიმართა.
გთავაზობთ ''ეტალონის'' საზეიმო ფინალის მონაწილეთა შედეგებს
როგორ იცვლებოდა მონაწილეთა ქულები და დინამიკა „ეტალონის“ ფინალური შეჯიბრის დროს
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა ინფორმაცია აქვს სკოლას მოსწავლისა და მშობლის შესახებ
დირექტორი მე-8 კლასელების მდგომარეობაზეც საუბრობს და აღნიშნავს, რომ ისინი ახლა სპეციალისტების მეთვალყურეობის ქვეშ არიან
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლის მოსწავლეებს და თანამშრომლებს დაურიგდათ ფლაერები საგზაო მოძრაობის წესების შესახებ
მოსწავლეებმა სასკოლო საზოგადოებას გააცნეს ინფორმაცია საქართველოში ტრანსპორტით გამოწვეული დაბინძურებული ჰაერის შესახებ
საკლასო ოთახების ციფრული ტრანსფორმაცია წარმოადგენს საჭირო და გარდაუვალ პროცესს...
მწერლის ერთ-ერთი პირველი ფსევდონიმი „რაზიკოვი“ იყო... ლუკა რაზიკაშვილმა ვაჟა-ფშაველას ფსევდონიმით ხელმოწერა 1885 წელს დაიწყო
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას