მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N1 საჯარო სკოლაში X კლასის მოსწავლის, სამოქალაქო კლუბის თავმჯდომარე ანანო ჩოგოვაძის ინიციატივით და „დამოუკიდებელ ბავშვთა და სტუდენტთა გაერთიანების“ (ICU & ISU) მხარდაჭერით განხორციელდა პროექტი „ევროპარლამენტის მოდელირება 2020“.
პროექტში მონაწილეობდნენ IX-X-Xl კლასის მოსწავლეები.
„მონაწილეებს შეხვდვათ თითო ევროპარლამენტის წევრი ქვეყანა. მუშაობა გაიმართა 4 კომიტეტში. ესენია:
1)საერთაშორისო ურთიერთობები და ვაჭრობა (ხელ-ი თათული გენებაშვილი XI კლასი);
2)მიგრაცია (ხელმძღვანელი რეზი ნიკოლეიშვილი XI კლასი);
3)ადამიანთა უფლებები (ხელმძღვანელი დათა თუთბერიძე XI კლასი);
4)თავდაცვა და უსაფრთხოება (ხელმძღვანელი ლილე ქუთელია XI კლასი).
პროექტი მიზნად ისახავდა აქტუალურ პოლიტიკურ, სოციალურ, ეკონომიკურ პრობლემათა განხილვას და მათიგადაჭრის გზების ძიებას, ასევე, მოზარდებში ლიდერის კრიტიკული აზროვნების, ანალიტიკური უნარების გამომუშავებას, საჯარო გამოსვლების, დებატებისა და მოლაპარაკებების ხელოვების დაუფლებას.
პროექტის აკადემიურმა ხელმძღვანელმა ანანო ჩოგოვაძემ (X კლასი) და საინიციატივო ჯგუფმა გამოავლინეს გამარჯვებული - თავდაცვისა და უსაფრთხოების კომიტეტი (ლილე ქუთელია) და საუკეთესო დელეგატი მარიამ სარალიძე (Xკლასი)“,-აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
KIU და ნეაპოლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ერთობლივ საგანმანათლებლო პროგრამებს განახორციელებენ
ბაღების თანამშრომელთა ჯანმრთელობის დაზღვევა ბიუჯეტშია გათვალისწინებული - რომელ მუნიციპალიტეტს ეხება ცვლილება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა