სიახლეები
ეტალონი

''ეტალონის'' ფინალის აზერბაიჯანელი მონაწილე, რომელმაც ღირსეული კონკურენცია გაუწია ქართველ თანატოლებს
30-06-2017
-
+


ელმარ ბაკიროვი მარნეულში, საზღვრისპირა სოფელ კასუმლოში ცხოვრობს. მიუხედავად იმისა, რომ ქართულ სექტორში სწავლობს, ენის ბარიერი მაინც მთავარ პრობლემად რჩება.

''ეტალონის'' ფინალში ის მარნეულს წარმოადგენდა და ერთ-ერთი საუკეთესო შედეგი აჩვენა. კონკურსის აზერბაიჯანელმა მონაწილემ ღირსეული კონკურენცია გაუწია ქართველ თანატოლებს. ელმარმა 85 ქულის მოპოვება 81.86 წამში შეძლო და მე-12 ადგილზე გავიდა. აღსანიშნავია, ისიც, რომ მე-6 ადგილიდან მე-14 ადგილის ჩათვლით გასულ მონაწილეებს, თანაბარი 85-85 ქულა ჰქონდათ. ყველაფერი დრომ გადაწყვიტა. 

ჩვენთან საუბრისას ''მარნეულის ეტალონი მოსწავლე'' ელმარ ბაკიროვი აღნიშნავს, რომ ''ეტალონში'' მონაწილეობა მისთვის ძალიან ბევრს ნიშნავს:

''ძალიან კმაყოფილი ვარ ღონისძიებით და ჩემი შედეგით. ''ეტალონში'' მონაწილეობა ჩემთვის ძალიან ბევრს ნიშნავს, ძალიან კარგი პროექტია. დიდ მადლობას ვუხდი მის წამყვანსა და ავტორს და ჩემს მასწავლებლებს''.

მარნეულის  მუნიციპალიტეტის გამგებელი მერაბ თოფჩიშვილი მთელი მუნიციპალიტეტის სახელით ულოცავს ელმარს ''ეტალონში'' მიღწეულ წარმატებას:

''უპირველეს ყოვლისა, განსაკუთრებული დამოკიდებულება და მოწონება მინდა გამოვხატო ეროვნულ-საგანმანათლებლო პროექტ ''ეტალონის'' მიმართ, რომელიც წლებია ემსახურება ახალგაზრდებში მოტივაციის ამაღლებას და ინტელექტუალური შესაძლებლობების გამოვლენას. მაღალი ინტელექტუალური რესურსისა  და განათლების მქონე თაობა  ჩვენი ქვეყნის  უკეთესი მომავლის საწინდარია. მახარებს ის ფაქტი, რომ ამ უმნიშვნელოვანეს პროექტში აქტიურად არიან ჩართულები მარნეულელი მოსწავლეები, როგორც ქართველი, ისე ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენელი მოზარდები და ყოველ წელს აუმჯობესებენ მიღწეულ შედეგებს. ჩვენი მუნიციპალიტეტიდან 2016-2017 სასწავლო წლის ''ეტალონის'' გრანდიოზულ ღონისძიება-კონკურსში, რომელიც ბათუმში გაიმართა, მონაწილეობდა კასუმლოს სკოლის მოსწავლე ელმარ ბაკიროვი. მან წარმატებით იასპარეზა და საუკეთესო შედეგებიც აჩვენა. მუნიციპალიტეტის სახელით ვულოცავ ელმარს ამ უდიდეს წარმატებას! ვუსურვებ გამარჯვებებს და წინსვლას ცხოვრების ყველა ეტაპზე. და ბოლოს, უღრმესი მადლობა მინდა გადავუხადო პროექტ ''ეტალონის'' ხელმძღვანელს ბატონ გოჩა ტყეშელაშვილს, შემოქმედებით გუნდს, რომელსაც უდიდესი წვლილი შეაქვს ცოდნის პოპულარიზაციისა და ახალგაზრდების  განათლების საქმეში.''

მარნეულის მუნიციპალიტეტის გამგეობის განათლების, კულტურის, სპორტის და ახალგაზრდობის საქმეთა სპეციალისტი მარიამ ტყეშელაშვილი აღნიშნავს, რომ ამაყობს ელმარის მიღწევით:

''ბატონი გოჩა ტყეშელაშვილი ძალიან კარგ საქმეს აკეთებს ქვეყნისთვის. ''ეტალონი'' ახალგაზრდებს აძლევს შესაძლებლობას, რომ თავიანთი უნარი და ცოდნა წარმოაჩინონ. გარდა ამისა, ეს პროექტი ყველა მუნიციპალიტეტს აერთიანებს. ამ ღონისძიების მიმდინარეობისას და განწყობა არის ქართული, მამულიშვილური. რაც შეეხება ''მარნეულის ეტალონი მოსწავლის'' წარმატებას, ძალიან სასიხარულოა. ელმარ ბაკიროვი ძალიან ნიჭიერი ბიჭია, კარგად იცის ქართული, გარდა ამისა, ძალიან კარგი მოსწავლეა, მაღალი აკადემიური მოსწრების მქონე. მიუხედავად იმისა, რომ ათეულში ვერ შევიდა და საპრიზო ადგილი ვერ დაიკავა, ქულები მაინც ჰქონდა, რომ საპრიზო ადგილი დაეკავებინა. ჩვენთვის ეს იყო ძალიან მნიშვნელოვანი. არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა, რამდენი წამი იყო განსხვავება, მთავარია, რომ ბევრ კითხვაზე გასცა სწორი პასუხი. ვამაყობთ მისით. მუნიციპალიტეტის გამგებელი ბატონი მერაბი აუცილებლად შეხვდება ელმარს და მადლობას გადაუხდის.''

ია ფუტკარაძე ელმარის ქართულ ენისა და ლიტერატურას მასწავლებელია. ჩვენთან საუბრისას ხაზს უსვამს მის პიროვნულ თვისებებს და აღნიშნავს, რომ ელმარი ძალიან პასუხისმგებლიანი ბიჭია, არასდროს არ მოსულა სკოლაში მოუმზადებელი:

''მარნეულის რაიონში არის საზღვრისპირა პატარა სოფელი კასუმლო. მე და ჩემმა მეუღლემ 10 წლის წინ კასუმლოს სკოლაში ქართული სექტორი გავხსენით. ელმარიც ქართული სექტორის მოსწავლეა. მისი შედეგი ''ეტალონის'' ფინალზე ნამდვილად იმსახურებს აღნიშვნას - მე-12 ადგილი 85 ქულით. ჩემი გულისტკივილი ისაა, რომ ელმარს არც კომპიუტერი აქვს, არც ინტერნეტთან წვდომა, მობილური ტელეფონიც კი არ აქვს. მე დარწმუნებული ვარ, რომ ეს ბავშვი კომპიუტერს და ინტერნეტს ცოდნის გასაღრმავებლად გამოიყენებს. ჩემი დიდი სურვილია, რომ რაიმე ჯილდო, თუნდაც ნოუთბუქი მაინც გადაეცეს მას. ამის შესახებ მინისტრსაც კი მივწერე. ელმარი ძალიან პასუხისმგებლიანი ბიჭია, არასდროს არ მოსულა სკოლაში მოუმზადებელი, ამაში მისი ყველა პედაგოგი დამეთანხმება. ძალიან გულდაწყვეტილი იყო, რომ ვერ მოიგო, მას გამარჯვება ნამდვილად შეეძლო. ელმარი ძალიან მონდომებულია და არ მინდა, რომ მოტივაცია დაეკარგოს იმის გამო, რომ არ დაჯილდოვდა. მას ჩვენი ხელშეწყობა, სახელმწიფოს დახმარება სჭირდება. ვფიქრობ, ბევრს მიაღწევს, თუ ხელს შევუწყობთ, რომ მოტივაცია არ დაკარგოს. უღრმესი მადლობა მინდა გითხრათ, რომ ჩემს მოსწავლეს ამ პროექტში მონაწილეობის შანსი მიეცა და უფრო თავდაჯერებული გახდა.''

შეგახსენებთ, რომ ''ეტალონის'' საზეიმო ფინალი ქალაქ ბათუმში, ბულვარში მდებარე საზაფხულო თეატრში გაიმართა. ''ეტალონის'' გრანდიოზული ფინალი ბათუმის მერიისა და განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მხარდაჭერით ჩატარდა.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

დღეს, 20 აპრილს მართლმადიდებელი ეკლესია აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს აღნიშნავს

„უფლის ჯვარცმით კაცობრიობამ განაჩენი საკუთარ თავსაც გამოუტანა“...

პასქა ხატისპური არ არის - რა დატვირთვა აქვს ამ ორ სარიტუალო ნამზადს - ეთნოგრაფის განმარტება

წმინდა ცეცხლს იერუსალიმიდან საქართველოში 23:40 საათისთვის ჩამოიტანენ 

პიროვნება

„სასწავლო წლის დასასრულს საბაზისო საგნებში გამოცდებს დავამატებდი“,- მუხრანას საჯარო სკოლის მასწავლებელი მედეა ჩალაური

„როცა მშობელი, მასწავლებელი და მოსწავლე ერთმანეთის გაგებას ისწავლის, მაშინ სკოლა ბედნიერების სივრცე გახდება“- კუშის საჯარო სკოლის დირექტორი

„ჩვენი მოსწავლეების ოცნებაა, სკოლაში ხალხური სიმღერისა და ქართული საგალობლების წრე გაიხსნას“ - ტობანიერის საჯარო სკოლის პედაგოგის გზავნილი

სკოლები

აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი მარიკა გიორხელიძე.

 ჯურუყვეთის N1 საჯარო სკოლაში მუსიკალურ-ლიტერატურული საღამო გაიმართა 

„წარმატებებს ვუსურვებთ მომავალშიც ჩვენს სასახელო სპორტსმენს“

ბოდბის საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლეებმა „საარსებო გარემოს მოდელი“ შექმნეს 

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება