მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბოლნისის მუნიციპალიტეტის სავანეთის საჯარო სკოლაში ჩატარდა ღონისძიება თემაზე: „რუსეთის მიერ საქართველოს ოკუპაცია“.
ღონისძიების ორგანიზატორი იყო ისტორიის პედაგოგი ლამზირა ოსეფაშვილი.
სასწავლო პროცესის დაწყებისას სკოლის ადმინისტრაციამ დროშა დაუშვა და 1921 წლის 25 თებერვალს დაღუპული გმირებისადმი თანაგრძნობა გამოხატეს.
ღონისძიებაში, რომელიც ემოციური იყო, მერვე კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ. მოსწავლეებმა შთამბეჭდავად ასახეს რუსეთის მიერ საქართველოს ოკუპაცია სცენარებითა და ლექსებით.
„პირველი მსოფლიო ომისა და რუსეთში მომხდარი რევოლუციის შედეგად 1918 წელს საქართველომ აღიდგინა დამოუკიდებლობა.
დემოკრატიული რესპუბლიკის მშენებლობის პროცესში საქართველო დიდ წინააღმდეგობებს წააწყდა. ქვეყანას უტევდნენ თურქები, შემდეგ სომხებსაც გაუჩნდათ ტერიტორიული პრეტენზიები.
დემოკრატიულ რესპუბლიკას ევროპის ძლიერი ქვეყნებისგან აღიარება და დაცვა სჭირდებოდა. პირველი ქვეყანა, ვინც საქართველოს დაცვა იკისრა გერმანია იყო, შემდეგ ინგლისი, მანდატის ფუნქცია კი იტალიამ იკისრა. რუსეთი არ ცნობდა საქართველოს დამოუკიდებლად, მხოლოდ 1920 წლის 7 მაისის ხელშეკრულებით სცნო. რუსეთის ხელისუფლებამ აზერბაიჯანი და სომხეთი გაასაბჭოვა და საქართველოს ჯერიც დადგა. მეთერთმეტე წითელ არმიას წინააღმდეგობას უწევდნენ ქართველი გენერლები: გიორგი მაზნიაშვილი, გიორგი კვინიტაძე, მოწყალების დად ჩაეწერა მარო მაყაშვილი, რომელიც ფრონტზე დაიღუპა.
ექვთიმე თაყაიშვილმა განძი გადაარჩინა.
ივანე ჯავახიშვილი კი სტუდენტებს სწავლის მაგიერ ბრძოლისკენ მოუწოდებდა.1921 წლს 25 თებერვალს მოხდა რუსეთის ჯარების მიერ საქართველოს ოკუპაცია. 1921 წლის 17 მარტს დემოკრატიული რესპუბლიკის მთავრობამ დატოვა საქართველო და ემიგრაციაში წავიდა.
ეს ყოველივე მერვე კლასის მოსწავლეებმა შთამბეჭდავად ასახეს. ღონისძიებამ იმდენად საინტერესოდ ჩაიარა, რომ დამსწრე საზოგადოებას რამდენიმე წუთი გაუჭირდა ამ ეპოქიდან გამოსვლა“,-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
თემასთან შესაბამისობაში კი პედაგოგმა პატარებს სახალისო აქტივობა „მაღაზიობანა“ შესთავაზა