მშობლებსა და მოსწავლეებს პედაგოგებთან არაერთი პრეტენზია აქვთ ხოლმე, თუმცა ბევრი მათგანი ხშირად დაუმსახურებელია. „ეტალონი“ გაგაცნობთ 7 მათგანს, რომლებიც უმჯობესია პედაგოგს არასდროს გაუმხილოთ:„სკოლა არ იძლევა ღრმა ცოდნას“სკოლა ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაა, რომლის მაქსიმუმიც ისაა, რომ მოსწავლეს ყველა საგანში საშუალო განათლება მისცეს, ისეთი, რომლის გააზრებაც ყველა ბავშვს შეუძლია, განსაკუთრებული ნიჭის მიუხედავად. ყველაფერი დანარჩენი და კონკრეტული ცოდნის შემდგომი გაღრმავება მოსწავლის საქმეა. ასე რომ, ვაცადოთ სკოლებს ბავშვებს მისცენ ელემენტარული, ლოგიკური და სისტემური ცოდნა.
მასწავლებლებზე უკეთ ხშირად მშობლებმა იციანბევრი მშობელი ამბობს, რომ თვითონაც 12 წელი სწავლობდა და შეუძლია, თავის შვილს ასწავლოს. ყველა მათგანს ჰგონია, რომ უკეთ იცის, როგორ უნდა ასწავლოთ ბავშვს. მაშინ რატომ გვჭირდება მასწავლებლის პროფესია, თუკი ყველას, ვისაც აქვს განათლება და თავდაჯერებულობას გრძნობს, შეუძლია პედაგოგად იმუშაოს?
„თანამედროვე მასწავლებლების უმეტესობას არ უყვარს ბავშვები“შეიძლება სკოლაში ვიღაც მართლაც ინერციით მუშაობს, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ ყველა პედაგოგი ასეთია. ზოგადად, ბავშვებთან მუშაობა ნებისმიერ მასწავლებელს უყვარს, ამიტომ თუკი თქვენ მათთან ამ პრეტენზიას გააჟღერებთ, ისინი ნამდვილად უსამართლოდ ჩაგთვლიან.
„მასწავლებლები ძალიან მკაცრი ადამიანები არიან“ის, რომ მასწავლებლები დისტანციას ინარჩუნებენ ბავშვებთან და პროფესიულ სტანდარტებს იცავენ, არ ნიშნავს, რომ ისინი მკაცრები არიან. რატომ სთხოვენ მასწავლებლებს მოსწავლეებთან ჩახუტებას, როცა საკმარისია, ისინი მეგობრულები იყვნენ და მოსწავლეებს პატივს სცემდნენ?
„სახელმძღვანელოები შესაცვლელია“ყველას ჰგონია, რომ ამ საკითხში განათლების ექსპერტებზე უფრო კომპეტენტურები არიან, რომ თანამედროვე სახელმძღვანელოებიდან ბავშვები კარგს ვერაფერს სწავლობენ. თუმცა სანამ ასეთ შეფასებებს გააკეთებდეთ, დაფიქრდით, რამდენად კომპეტენტური ხართ.
„რატომ გვჭირდება საშინაო დავალება“საშინაო დავალება მოსწავლეებისა და მშობლების ტკივილია. ყველას მისგან გათავისუფლება სურს. თუმცა საშინაო დავალება შესაძლებლობაა, კიდევ ერთხელ წყნარ გარემოში გაერკვეთ, გაიმეოროთ და გაიმყაროთ საკლასო ოთახში ნასწავლი მასალა. საშინაო დავალება არის ერთ-ერთი გზა, რომ მასწავლებელმა გაიგონ, რა ისწავლეს ბავშვებმა.
„რაში გვჭირდება ისეთი სულელური საგნები, როგორიც მუსიკა, ხელოვნება და ფიზკულტურაა"სასკოლო საგნების ამგვარი დაყოფა დიდი შეცდომაა. ის, რომ თქვენ რომელიმე საგანი არ გაინტერესებთ, არ ნიშნავს, რომ ის სულელურია და სხვები მას ვერაფერში გამოიყენებენ. ყველა ბავშვს სჭირდება, გაერკვეს, რა აინტერესებს და რისი ნიჭი აქვს, სწორედ ამიტომ სწავლობენ ისინი მრავალფეროვან საგნებს.