მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დაბა მესტიის N3 საჯარო სკოლა დისტანციურ სწავლებაზე გადავიდა.
სკოლის პედაგოგები შესაძლებლობის ფარგლებში ყველაფერს აკეთებენ, რომ ესგ -ით გათვალისწინებული პროგრამა მოსწავლეებმა დაძლიონ სხვადასხვა სახალისო და შემეცნებითი აქტივობებით.
„საქართველოში მიმდინარე პროცესების გამო, როგორც ჩვენთვის ცნობილია საჯარო სკოლები გადავედით დისტანციურ სწავლებაზე, მასწავლებლები და მოსწავლეები ახალი გამოწვევების წინაშე აღმოვჩნდით, როგორც საქართველოს სხვა სკოლებში ასევე ჩვენთან ეს პროცესი მარტივი არ აღმოჩნდა, თუმცა აუცილებლად უნდა ავღნიშნო ჩვენი პედაგოგების თავდადება, რომლებიც შესაძლებლობის ფარგლებში ყველაფერს აკეთებენ, რომ ესგ -ით გათვალისწინებული პროგრამა მოსწავლეებმა დაძლიონ სხვადასხვა სახალისო და შემეცნებითი აქტივობებით, აქვე მინდა სკოლის სახელით მადლობა გამოვუცხადო ყველა მშობელს ამ პროცესში აქტიურად ჩართვისთვის და მინდა ვუთხრა, რომ არა თქვენი მაღალი ჩართულობა სკოლა ვერ მიიღებდა გამოწვევას და დავრჩებოდით პრობლემის წინაშე.
თუმცა ჩვენთანაც აღმოჩდნენ ისეთი მოსწავლეები, რომელთაც არ გააჩნიათ საშუალება იმისა, რომ ჩაერთონ დისტანციურად პროცესში, ასეთ მოსწავლეებთან მასწავლებლები სატელეფონო ზარებით ამყარებენ კომუნიკაციას, ასევე არიან ოჯახები სადაც 2-3 მოსწავლე ჰყავთ და მხოლოდ ერთი ტექნიკური საშუალებაა ოჯახში, ამისათვის სკოლაში შეიქმნა ახალი საგაკვეთილო ცხრილი სადაც ყველა გაკვეთილი გაწერილია საათობრივად რამაც მოგვცა საშუალება გაგვეთვალისწინებინა ყველა მოსწავლის შესაძლებლობა და უზრუნველგვეყო ყველას ჩართულობა. სრულიად საქართველოს უსურვებთ წარმატებას და რაც მთავარია ჯანმრთელობას“- აღნიშნულის დაბა მესტიის N3 საჯარო სკოლის ადმინისტრაციის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია აბიტურიენტებისთვის - როგორ უნდა მოიქცეთ თუ საგანმანათლებლო პროგრამაზე მითითებულია ერთი ან რამდენიმე უცხოური ენა?
„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
სასწავლო პროცესს მასწავლებელი მანუშაკ კიურეღიანი ხელმძღვანელობდა