მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ხონის N1 საჯარო სკოლის დირექტორი შორენა კაკაბაძე დღესდღეობით განვითარებულ მოვლენებს ეხმაურება და დისტანციური სწავლების რეჟიმზე გადასვლასა და არსებული გამოწვევების სამაგალითოდ დაძლევაში გაწეული შორომისთვის თავის თანამშრომლებს მადლობას უხდის.
etaloni.ge უცვლელად გთავაზობთ სკოლის დირექტორის მიმართვას:
„გაჩერებულმა" დედამიწამ დიდი გამოწვევის წინაშე დააყენა სრულიად საგანმანათლებლო სივრცე. დისტანციური სწავლა-სწავლება დანერგვისა და განხორციელების ფაზაში ერდროულად უნდა შევიდეს. დრო კი დროზე სწრაფად მიდის ...
ძნელია ამ დიდი გამოწვევის გამკლავება გაბედული, მაგრამ კარგად გათვლილი მენეჯმენტისა და კოორდინირებული მუშაობის გარეშე.
ჩვენ ეს შევძელით...... არ ვიცი რის ფასად....გმადლობთ, ჩემებო ამისთვის. ალბათ, ყოველთვის შემრცხვება შენი დაღლილი თვალების, ანგელა ეფრემიძე.
განსაკუთრებულ მადლობას ვეტყვი ცისანა მასწავლებელს (ზუსტად ვიცი, რატომ) და აქვე საჯაროდ, ბოდიშსაც მოვუხდი, უპასუხო ზარებისათვის...
დღის მანძილზე სკოლის აიტ- მენეჯერი ჯაბა გედენიძე ხაზზეა. მშობელთა ჩართულობა სასწავლო პროცესში სწორედ ახლა იგრძნობა ყველაზე მძაფრად. თავიანთ ცოდნას გვიზიარებენ უფროსკლასელებიც: ანი ქობალია, მიშიკო უგრეხელიძე, გიორგი წულაია, მურთაზ ყურაშვილი.
დისტანციური სწავლების დანერგვისა და გამართვის პროცესში თავისი ინტელექტუალური შესაძლებლობებით სკოლას გვერდით უდგას კურსდამთავრებულთა მთელი არმია, უდიდესი მადლობა მათ. მაგდა ჩხენკელი, ლელა ჯანელიძე, ლაშა ჯიმშელეიშვილი ნინო ღოღობერიძე, გვანცა გვინცაძე, ლიკა ნესოშვილი, შოთა ბუაძე, გოგა სანოძე, კახა წულაია, ლევან ჯიქია. ახალი სიცოცხლის დაბადების მოლოდინში მყოფი გვანცა მელქაძე, თავაუწევლად მუშაობს ცხრილებისა და საგანმანათლებლო რესურსების შექმნაზე.
გულითადი მადლობა ჩემს უერთგულეს მეგობარს „ახალი სკოლის მოდელის“ ტექნოლოგიების ექსპერტს, მარი მორჩილაძეს (მარი,ის ამბავი, მარტო მე და შენ რომ ვიცით, შეგიძლია კურიოზად მოყვე), ხონის საგანმანათლებლო რესურსცენტრს ხათუნა ყურაშვილი, ქობალიას და ჩვენი სამინისტროს ცხელ ხაზს „ცხელი“ მუშაობისთვის.
სასიამოვნო ამბებიც გვქონდა ამ ხნის მანძილზე. „კინგსის“ დისტანციური ოლიმპიადის შედეგებით ვხარობდით.
სასიხარულო ზარებიც იყო ჩემს ტელეფონზე. 100-მდე პატარა ემზადება რეგისტრაციისთვის, პირველსკოლელის სახელი რომ დაირქვას მომავალ სასწავლი წელს.
გესმის, დედამიწავ, რამდენი კარგი ამბავი მოგიყევი?! ეს მარტო ჩვენი სკოლის. ასეთი ოცდახუთია ერთ პატარა ხონში, 2500 საქართველოში და, ვინ იცის, რამდენი შენს ზურგზე.. გვჯერა, დაიღალე. ესეც გაივლის და მერეეეე........ „ჰოი,კუზიანო დედამიწავ, რამდენიც გინდა იტრიალე“ იტრიალე, იბრუნე და ლოცვად დაგიდგებით, დარაჯად დავუდგებით შენს მაჯისცემას, ოღონდაც იგაზაფხულეეეეე.....“, - აღნიშნავს სკოლის დირექტორი შორენა კაკაბაძე თავის მიმართვაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ