მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს საკმაოდ ბევრს საუბრობენ მასწავლებლებისა და დირექტორების უფლებებსა თუ მოვალეობებზე; თუმცა კითხვაზე - რა შემთხვევაში შეუძლია დირექტორს პედაგოგის სკოლიდან გათავისუფლება - ერთგვაროვანი პასუხი არ არსებობს. გასაგებია, რომ არის სკოლის შიდა განაწესი, რომელშიც ყოველი სკოლისთვის ინდივიდუალური დეტალები შეიძლება იყოს გაწერილი, მაგრამ როგორც Etaloni.ge-მ გაარკვია - მასწავლებლის სამსახურიდან გათავისუფლება არც ისე მარტივი ყოფილა, როგორც ამის წარმოჩენა ხდება.
საქმე ის გახლავთ, რომ პედაგოგი სკოლიდან არაერთი საყვედურის საფუძველზე თავისუფლდება, თუმცა დირექტორმა თანამშრომელს საყვედური რომ გამოუცხადოს - ეს საკმაოდ ხანგრძლივი და არცთუ მარტივი პროცედურაა.
დავუშვათ, დადგა საყვედურის გამოცხადების აუცილებლობა, დირექტორი ამ ნაბიჯს ერთპიროვნულად ნამდვილად ვერ გადადგამს - იგი ვალდებულია, მიმართოს დისციპლინურ კომიტეტს, რომელიც შედგება ორი მშობლის, ორი მასწავლებლისა და ორი მოსწავლისგან. სწორედ მათ უნდა მიიღონ გადაწყვეტილება - საქმის დეტალურად განხილვის შემდეგ, გამოუცხადებენ თუ არა მასწავლებელს საყვედურს. თუმცა ობიექტურობაზე საუბარი, ასეთ დროს, ცოტა უადგილოა. ვინმეს მიუკერძოებლობაში კი არ შეგვაქვს ეჭვი, უბრალოდ, წარმოუდგენელია, მოსწავლეებმა საკუთარ მასწავლებელს, პედაგოგებმა კი - კოლეგას გადაცდომებზე მიუთითონ; ასეთ დროს ისინი, რა თქმა უნდა, „სასაყვედურო ობიექტის“ მხარეს იჭერენ. აქ კი სხვა - მორალური პრობლემა იჩენს თავს: შემდეგ რა იმიჯით უნდა შევიდეს იგივე პედაგოგი გაკვეთილზე იმ მოსწავლესთან, რომელმაც ორიოდ დღის წინ გადაწყვიტა, პირობითად, „დამნაშავე“ იყო თუ არა მისივე პედაგოგი.
სწორედ ამიტომ, დირექტორები ცდილობენ, მასწვალებლის საქმე დიციპლინურ კომიტეტამდე არ მიუშვან. ხოლო საყვედურის შემთვევაში, მსგავსი ფაქტი მრავალჯერადი უნდა იყოს და მხოლოდ ამის შემდეგ დგება მასწავლებლის სამსახურიდან გათავისუფლება-არგათავისუფლების საკითხი.
ასეა თუ ისე, ფაქტია, ამ მხრივ, დირექტორებს ბერკეტები არ აქვთ და მასწავლებლის პატივისცემა რომ შეინარჩუნონ, არ ამწვავებენ საკითხს, რადგან ეს ყველაფერი, საბოლოოდ, უარყოფითად აისახება სკოლის იმიჯზე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცნობილია, რომელი უმაღლესის ავტორიზაციის ხელახალი განხილვა იქნება 27 დეკემბერს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა დიდი ინტერესი გამოიჩინეს და ყურადღებით მოუსმინეს პრეზენტაციას
ამჯერად, გიმნაზიის IIIბ კლასის მოსწავლეებმა (დამრიგებელი ქეთევან გაგოშიძე) სკოლაში წარადგინეს ღონისძიება - „ტყის საშობაო ზღაპარი“
დღეს, განვიხილავთ იდეებს, რომლებიც მოსწავლეებს სიამოვნებას მიანიჭებს და ბუნებასაც დაიცავს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...