მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის მუნიციპალიტეტის სოფელ გაჭედილის საჯარო სკოლის მეცხრე კლასის მოსწავლე თეონა ბაღიშვილმა კორონავირუსის პანდემიით გამოწვეულ მდგომარეობას ჩანახატი მიუძღვნა.
გთავაზობთ მოსწავლის ჩანახატს:
ერთი თვე, ერთი თვე გავიდა მას შემდეგ, რაც ქვეყანა მასობრივმა პანდემიამ მოიცვა, მთელი თვე გავიდა მას შემდეგ, რაც სკოლებში დამატებითი არდადაგები გამოაცხადეს და ხალხს სახლში დარჩენისაკენ მოუწოდებენ.
ხანდახან როცა მომწყინდება ერთი და იმავეს მოსმენა ჰაერზე გავდივარ, თვალებს ვხუჭავ და ისე ვუსმენ ბუნების საოცარ ხმებს, შევიგრძნობ აყვავებული ხეების სურნელს, შემდეგ თვალებს ვახელ და ვუყურებ ამწვანებულ არემარეს, ვუყურებ და თან მეღიმება. გაზაფხულს თავისი ხიბლი აქვს. მიხარია ეს ყველაფერი, მაგრამ უცებ ისევ ტელევიზორის ხმას გავიგონებ ხოლმე. უკვე ამ ვირუსით გარდაცვლილთა რიცხვმა ათასს გადააჭარბა. ამ დროს თავში უამრავი კითხვა გამიელვებს ხოლმე. გადავრჩებით? რა იქნება ხვალ და ზეგ? ნუთუ ქუჩაში ჩვეულებრივ ვეღარ ვისეირნებთ? ნუთუ ადამიანებთან ჩახუტებას ვეღარ შევძლებთ? რა შედეგები მოჰყვება ამ ყველაფერს? ვფიქრობ, ვფიქრობ და მხოლოდ ერთ გამოსავალს ვხედავ დავრჩეთ სახლში და ვილოცოთ, რომ ეს ყველაფერი რაც შეიძლება მალე დასრულდეს და ცხოვრება ჩვეულ რიტმს დაუბრუნდეს, ახლა მხოლოდ ამის გაკეთება შეგვიძლია.
გაჭედილის საჯარო სკოლის მოსწავლე თეონა ბაღიშვილი.
ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე