სიახლეები
სკოლები

„ერთმანეთს სიყვარული გავუზიაროთ“ - მარტვილის N1 საჯარო სკოლის მეათეკლასელი მარიამ ჭუბაბრიას „სევდიანი მონატრება“
24-04-2020
-
+


დრო გაჩერდა“, - ასე იწყება მარტვილის N1 საჯარო სკოლის მეათე კლასის მოსწავლის, მარიამ ჭუბაბრიას ჩანახატი. მარიამი, ისევე, როგორც ქვეყნის ყველა მოსწავლე დისტანციურად სწავლობს, თუმცა მისთვის ტექნიკას ადამიანური ურთიერთობები ნამდვილად არ შეუცვლია. მარიამის „ყოველი დღე უსასრულო სიჩუმეს ჰგავს“. 

„მომენატრა ძველი დრო ! არ მეგონა თუ ასეთი საფრთხის ქვეშ ვიქნებოდით , ჩემს წინაშე დრო გაჩერდა . ყოველი დღე სიჩუმეს ჰგავს, უსასრულო სიჩუმეს, რომელიც უკვე ერთი თვეა გრძელდება. ყველა და ყველაფერი მენატრება. სკოლა, მეგობრები, ხალხთან ურთიერთობა, ჩემი ყოველდღიურობა. სულ ვფიქრობდი სახლში დარჩენაზე, ოჯახის წევრებთან უფრო გაღრმავებულ ურთიერთობაზე, რასაც იქამდე ვერ ვახერხებდი. აჰა,დადგა ეს დღეც, მაგრამ არ ვიცი, როგორი?! უსასრულო ფიქრი ამ ყველაფერზე... ძველი დრო მახსენდება, ცრემლებით ვკლავ მონატრებას!.. მაგრამ მჯერა, მალე დასრულდება მონატრებაც; ჩვენი, სიყვარულიც გაიზრდება, უფრო სუფთა ქვეყანაში ვიცხოვრებთ, ბედნიერი მომავალი გვექნება - ერთად, ყველაფრის შეცვლა შეგვიძლია! გავუფრთხილდეთ ერთმანეთს! დარჩით სახლში, რათა ეს ყველაფერი მალე დასრულდეს და ერთმანეთს ბევრი სიყვარული გავუზიაროთ.

ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება