სიახლეები
სკოლები

„დრო უნდა გამოვიყენოთ და ყოველი წუთი დავაფასოთ„- საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა იოანე ბოლნელის სახელობის სკოლის მოსწავლე ჩანახატს გვიზიარებს
27-04-2020
-
+


საქართველოს საპატრიარქოს წმინდა იოანე ბოლნელის სახელობის სკოლის მე-12 კალასის მოსწავლემ მარიამ ბერიანმა სკოლის მონატრება ემოციური ჩანახატით გამოხატა.

„რა მასწავლა სიჩუმემ“

ბოლოს როცა სკოლიდან გამოვედი არ მახსოვს რა ვიგრძენი, ალბათ უნდა მეგრძნო რაღაც ისეთი რაც მიმანიშნებდა, რომ იქ ვეღარ დავბრუნდებოდი მოსწავლის სტატუსით, მაგრამ მე ვერ ვიგრძენი ან არ დავაკვირდი. ჩვეულებრივ გამოვედი და დავტოვე იქაურობა. რას ვიფიქრებდი რომ... უკვე 64 დღე, 13 საათი და 15 წუთი გავიდა და ახლა ვგრძნობ, რაღაც უცნაური გრძნობაა, პირველად მოხდა ასე, რაც გავიგე, რომ სკოლა აღარ დამეწყება თითქოს ყველა გრძნობა გაქრა, არც გამიხარდა, არც მეწყინა, არც ავღელდი, უემოციო გავხდი. 5 საათია ჩემი „გონება დუმს“, ვფიქრობ რაღაცაზე და ვერ ვხვდები რა არის ეს? მხოლოდ სკოლის ეზო და ჩემი კლასი მიდგას წინ - ვდგავარ ჩემ კლასში ყველაფერი ძველებურადაა, ბავშვები დარბიან, ეზოში ჟრიამულია, მაგრამ ეს მხოლოდ ჩემს წარმოსახვაში... ახლა იქ სიჩუმეა, დუმილი მეფობს ეს კი არ შეიძლება. ნეტავ ...ნეტავ კიდევ ერთი დღის გატარება შემეძლოს სკოლაში, ყოველ წუთს, ყოველ წამს გამოვიყენებდი, უამრავ მოგონებას დავაგროვებდი და მთელი ცხოვრება გულით ვატარებდი. კიდევ რამდენი რამე დამრჩა გასაკეთებელი, რამდენი მოგონებაა შესაგროვებელი მე კი დრო აღარ მაქვს ამისთვის. აი თურმე რა მასწავლა სიჩუმემ და მონატრებამ - „დროის ფასი“ - თურმე დრო უნდა გამოვიყენოთ და ყოველი წუთი დავაფასოთ. და ბოლოს, აი ახლაც ამის წერისას ისევ ის კითხვა მიტრიალებს თავში -როგორ ვერაფერი ვიგრძენი, როცა სკოლიდან გამოვდიოდი?! 

ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში 


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება