სიახლეები
სკოლები

„თვეზე მეტი გავიდა, ასე ჩუმად, ვსხედვართ მე და მარტოობა“- ფოთის N5 სკოლის მოსწავლემ, მეგი კუციამ სკოლის მონატრებას ჩანახატი მიუძღვნა
12-05-2020
-
+


ფოთის N5 საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლემ მეგი კუციამ კორონავირუსის პანდემიის გამო შეცვლილ ცხოვრებას და სკოლის მონატრებას ჩანახატი მიუძღვნა. 

გთავაზობთ მეგი კუციას ჩანახატს:

„ერთ თვეზე მეტი გავიდა, ასე ჩუმად, ვსხედვართ მე და მარტოობა, სწორედ ამიტომ ვიცი, რომ მე მარტო არ ვარ. მე ვზივარ და მხოლოდ ვფიქრობ იმაზე, რომ ყველაზე ძნელი რამ ჩემს ცხოვრებაში სწორედ საკუთარი თავის შეცნობაა. რატომ უნდა იყოს საშიში მარტოობა, როდესაც მარტოობა არაფერია, გარდა საკუთარ თავთან დარჩენისა? ეს იყო პირველი გაკვეთილი, თუმცა მარტო საათის ისრების ხმა რომ ისმის მარტოობისას?

ყოველი დღე მენატრება, ადრე რომ ვიღვიძებდი და სკოლისაკენ მივაბიჯებდი, არ დავმალავ და ვიტყვი რომ ის დღეები არ მომწონდა, მაგრამ იმ დღეს სიცოცხლესა და ხალისს ლიტერატურის გაკვეთილი ჰგვრიდა. ახლა კი ონლაინ გაკვეთილებია. გაღვიძებაზე არაფერს ვიტყვი, ერთის გარდა, გრძელი პროცესია. ამ პროცესში ჩემს ხმას ბანს აძლევს ჩემი ძმის გაკვეთილები, საინტერესო მელოდიაა. ერთი შეხედვით, დეტექტივი გეგონებათ ( ტყუილია) ჩვენი ყოველი დღე „ბრძოლაა“, თუმცა ამასთან ერთად, აღმოვაჩინე, რომ სხვებისგან განსხვავდება და ეს ისაა, რომ სიჩუმე სიამოვნებს. მე კი ვეკითხები - რატომ?-პასუხი არ მიბრუნდება. მე კი მივხვდი, რომ მარტოობის მხოლოდ სიყვარული შეიძლება, რადგან მარტოობაში გაქვს დრო ულევი ოცნებისა. ამ ოცნებებით თამაში კი საკმაოდ საინტერესოა და ამასთანავე, მომგებიანი .სწორედ ასე და ამგვარად სწავლობს ადამიანი საკუთარ „მეს“. ვინ იცის, კიდევ რამდენი ხანი გაგრძელდება ასეთი დღეები, რამდენჯერ უფრო მეტად მომენატრება სკოლაში წასვლა, იქ სიცილი, თამაში, თუნდ სწავლაც. ოცნებაც ესაა, მინდა კიდევ უფრო თავისუფალი ვიყო. უკვე მონატრებასაც ვერ ვმალავ.

ვაღიარებ, რომ ამდენი ხნის მანძილზე მივხვდი, რომ ეს სიმარტოვე ჯილდოა და არა საათის ისრების ხმა. ბოლოს და ბოლოს სულიერი სიმარტოვე მაინც არ არის.

მარტოობაში ვსწავლობ. სწორედ ასეთი იყო ის უფერული დღეები, რომლებიც სიმარტოვემ გააფერადა იმით რომ მასწავლა და შემაცნობინა საკუთარი თავი“

                                             ფოთის N5 საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლე მეგი კუცია.

ჩანახატი გამოგზავნილია „მონატრების 1 თვე - რა გვასწავლა სიჩუმემ“ თემის გამოხმაურების ფარგლებში


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება