მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
შევა თუ არა ერთიანი ეროვნული გამოცდის პროგრამაში მეორე სემესტრის მასალა? - აღნიშნულ კითხვას განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილე ნუნუ მიცკევიჩი პასუხობს. როგორც მინისტრის მოადგილე აცხადებს, პროგრამაში განსაკუთრებული ცვლილებები არ შევა, თუმცა მეორე სემესტრის მასალა ხაზგასმით მოთხოვნილი არ იქნება.
მისი თქმით, სამინისტროსთვის მნიშვნელოვანია არა ზოგადად ინფორმაციის ცოდნა, არამედ აბიტურიენტთა აზროვნების უნარი.
„პროგრამებთან დაკავშირებით გეტყვით რომ განსაკუთრებული ცვლილებები არ იგეგმება. ტესტები არის აზროვნების უნარებზე და ეს არ არის პირდაპირ მიბმული მარტო ინფორმაციის ცოდნაზე. ეს არის მთლიანობა, რომელიც მათი აზროვნების უნარებს ამოწმებს, როგორც წინა წლების განმავლობაში. ასე, რომ პროგრამასთან დაკავშირებით რაიმე განსაკუთრებული ცვლილებები არ იგეგმება, თუმცა რასაკვირველია ტესტების ავტორები ყველანაირად ეცდებიან ბოლო სემესტრის მასალა ესეთი ხაზგასმით არ იყოს, და არ იყოს მისი ინფორმაციულად ცოდნა აუცილებელი. თუმცა კიდევ ვიტყვი რომ ჩვენ ორიენტირებულები ვართ აზროვნების უნარის შემოწმებაზე და არა გარკვეული ინფორმაციის ცოდნაზე“,-განაცხადა ნუნუ მიცკევიჩმა.
ცნობისთვის, ეროვნული გამოცდები 6 ივლისს დაიწყება და 25 ივლისს დასრულდება. ჯანდაცვის სამინისტრომ გამოაქვეყნა რეკომენდაციები, რომლებიც საგამოცდო ცენტრებში უნდა იყოს დაცული.
ასევე დაგაინტერესებთ:
აბიტურიენტებს, რომლებსაც კორონავირუსი დაუდასტურდებათ გამოცდის ჩაბარება მომავალ წელს მოუწევთ
ეროვნული გამოცდების სესიების და დღეების რაოდენობა გაიზარდა - გამოცდები 24 საგამოცდო ცენტრში ჩატარდება
ეროვნული გამოცდებზე კონდიციონერები ჩართული არ იქნება - „აბიტურიენტებმა საწერი კალამი თავისი უნდა მოიტანონ“
რა შემთხვევაში არ დაიშვება აბიტურიენტი გამოცდაზე? - აკრძალული შემთხვევები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო