მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დისტანციური სასწავლო წლის დასრულების შემდეგ, კიდევ უფრო გააქტიურდა კითხვა - როგორ დავბრუნდებოდით სკოლებში შემოდგომით. მიუხედავად იმისა, რომ ეს მარტივად გადასაწყვეტი საკითხი არ გახლავთ და ძირითადად, ყველაფერი დამოკიდებულია იმ დროისთვის არსებულ ეპიდსიტუაციაზე, სკოლებს გარკვეული რეკომენდაციების შესრულება მაინც მოუწევთ უსაფრთხოებისთვის.
ესაა სოციალური დისტანცირებისა და ჰიგიენური ნორმების ზედმიწევნით დაცვა, თუმცა ისიც ფაქტია, რომ მრავალრიცხოვანი კლასების შემთხვევაში, ორმეტრიანი დისტანციის უზრუნველყოფა საკმაოდ გაჭირდება. სწორედ ამ ნიუანსების გათვალისწინებით, საგანმანათლებლო რესურცენტრებმა, განათლების სამინისტროს მითითებით, სკოლებს დოკუმენტი გადაუგზავნეს, რომელშიც „ახალი კორონავირუსის“ მომდევნო ტალღის გავრცელების რისკების გათვალისწინებით, კონკრეტული რეკომენდაციებია გაწერილი და რომლის მიხედვითაც, კლასების დამრიგებლებმა ინფორმაციები უნდა მოაგროვონ მოსწავლეთა საჭიროებების შესახებ, თუმცა დოკუმენტში ხაზგასმითაა აღნიშნული, რომ I-II კლასები დისტანციურად არ ისწავლიან, თუ გამოუვალი სიტუაცია არ შეიქმნება.
საქმე ის გახლავთ, etaloni.ge უკვე წერდა, რომ:
1.სექტემბრიდან სკოლებს ჰიგიენის ნორმებისა და მოსწავლეებს შორის სოციალური დისტანციის დაცვა მოუწევდათ;
2.აქედან გამომდინარე, რამდენიმე ცვლაზე გადაწყობა გახდებოდა საჭირო;
3.ახალი სასწავლო წლიდან, სოციალური დისტანცირების დაცვისთვის, მოსწავლეები გრაფიკით ივლიდნენ;
4.პედაგოგების გარკვეული ნაწილი, ვინც განსაკუთრებული რისკის ქვეშაა, სახლიდან იმუშავებდა, დისტანციურად;
და მიუხედავად იმისა, იმ პერიოდში ოფიციალური სტრუქტურისგან ასევე ოფიციალურ პასუხებს ვერ ვეღირსეთ, ახლა დადასტურდა ჩვენ მიერ გავრცელებული ინფორმაციის სიზუსტე.
„მოახდინეთ მოსწავლეთა იდენტიფიცირება საჭიროებებზე (ინტერნეტი, კომპიუტერული ტექნიკა), მოიძიეთ გამოვლენილი პრობლემების გადაჭრის გზები და ამის საფუძველზე მოგვაწოდეთ გეგმა-ხედვა“, - ასეთია მითითება დირექტორებისთვის.
გარდა ამისა, წერილში განხილულია მოსწავლეთა შეფასების მეთოდები, და ამ შემთხვევაშიც სკოლას ეძლევა არჩევანის საშუალება, ხოლო რაც შეეხება სოციალური დისტანცირების უზრუნველყოფას, განიხილება მოსწავლეთა გრაფიკით სიარულიც, სწავლების ონლაინ და ტრადიციული - ანუ შერეული მოდელიც, თუმცა ამ საკითხსაც სკოლა გადაწყვეტს, საკუთარი შესაძლებლობების გათვალისწინებით, რა გზებით უზრუნველყოფს მოსწავლე-მასწავლებლების უსაფრთხოებას.
ერთი სიტყვით, სექტემბრამდე სკოლებსაც, საგანმანათლებლო რესურსენტრებსაც და თავად განათლების სამინისტროსაც, არცთუ მარტივი სამუშაო აქვთ ჩასატარებელი, მთავარი ისაა, რამდენად უსაფრთხო იქნება გარემო, სადაც ჩვენი შვილები ახალ სასწავლო წელს მივლენ.
იხილეთ დოკუმენტი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...