ახალი პროექტი, ახალი შეთავაზება, ახალი გამოწვევა... თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ izrune.ge-მ განათლებული მომავალი თაობების აღზრდაში თავისი წვლილი შეიტანა და ამ საქმეს კვლავ აგრძელებს.დღეს თბილისის სკოლების დირექტორები იმაზე საუბრობენ, როგორ დაეხმარა
izrune.ge დისტანციური სწავლებისას და იმასაც აღნიშნავენ, რომ პროექტმა კიდევ ერთხელ დაამტკიცა საკუთარი მნიშვნელობა თუ აუცილებლობა.
თენგიზ გულორდავა, ზურაბ იარაჯულის სახელობის ქალაქ თბილისის N106 საჯარო სკოლის დირექტორი:- ახლა უკვე თამამად შეგვიძლია იმაზე მსჯელობა, რა მოგვცა
izrune.ge-მ და რა შედეგებზე გავედით. ორი აზრი არ არსებობს, მით უმეტეს, პანდემიის პირობებში ეს კიდევ უფრო ნათლად გამოჩნდა, რომ
izrune.ge იყო ერთადერთი საუკეთესო პროექტი, რომელიც ბავშვებს აძლევდა საშუალებას, არ ჩამორჩენილიყვნენ სასწავლო პროცესს. რაც უმთავრესია,
izrune.ge-მ ყველაზე დიდი ფუნქცია აიღო საკუთარ თავზე - მშობელი დაუბრუნა ბავშვს, მშობელი დაუბრუნა სასკოლო ცხოვრებას! სკოლა-მშობელი-მოსწავლე - გააერთიანა. ზოგადად, თუ გინდა, სასწავლო პროცესში წარმატებას მიაღწიო, ეს წრედი უნდა შეიკრას, რაც
izrune.ge-მ მოახერხა და შედეგიც თვალსაჩინოა - გვყავს ბევრი წარმატებული მოსწავლე, მშობლებიც კმაყოფილები არიან, რადგან მათი მეთვალყურეობის ქვეშ მიმდინარეობს
izrune.ge-ს ტესტირება და თავად ხდებიან მოწმე იმისა, თუ რა მიმართულებით არის მათი შვილის ცოდნა მეტად გასაღრმავებელი. ესაა
izrune.ge-ს დიდი დამსახურება, ჩვენც წარმატებით ვმეგობრობთ პროექტთან; მით უმეტეს, ვიცი, კიდევ ბევრი მიზანი აქვს ბატონ გოჩა ტყეშელაშვილს დასახული და დარწმუნებული ვარ,
izrune.ge-სთან ერთად, უდიდეს წარმატებას მივაღწევთ.
პაატა ჩორგოლაშვილი, თბილისის N71 საჯარო სკოლის დირექტორი: - ჩვენი მოსწავლეები, მასწავლებლები და მშობლები ყოველთვის აქტიურად იყვნენ ჩართულები პროექტში და შედეგიც სახეზეა - ჩვენი სკოლის ბევრმა კლასმა წარმატებით დაასრულა სასწავლო წელს; შეუძლებელია, არ აღვნიშნო ამ ყველაფერში კლასის დამრიგებლების როლი, რომლებიც ყველანაირად უწყობდნენ ხელს მოსწავლეებს, არანაირი დაბრკოლება არ შექმნოდათ და ტესტებიც წარმატებით გაევლოთ.
გარდა ამისა,
izrune.ge ძალიან კარგი საშუალება იყო დისტანციური სწავლების თვალსაზრისითაც, იმიტომ, რომ სანამ ამ ონლაინ-რეჟიმზე გადავიდოდით, მშობელი და ბავშვი პროექტის ტესტებზე ერთობლივად მუშაობდა და ეს მათ დაახლოებას უწყობდა ხელს; ბავშვებმა კი კარგად იცოდნენ, როგორ შეესრულებინათ ონლაინ-დავალებები, ასე რომ,
izrune.ge-მ ჩვენი მოსწავლეების წარმატებაში ყოველმხრივ მნიშვნელოვანი როლი შეასრულა და ამისთვის დიდი მადლობა პროექტს, მის ხელმძღვანელს, ბატონ გოჩა ტყეშელაშვილს.
ლია თუშური, ვახტანგ გზირიშვილის სახელობის ქალაქ თბილისის N173 საჯარო სკოლის დირექტორი: - თავდაპირველად, ჩვენ რომ
izrune.ge-ს დავუმეგობრდით, ვერც წარმოვიდგენდით, ასეთი საჭირო და მეტსაც გეტყვით, სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი პროექტი თუ იქნებოდა - ბავშვები მიჩვეულები არიან საკუთარი ცოდნის მონიტორინგს, გადიან ტესტებს, იძიებენ საჭირო ინფორმაციას, მეტად ურთიერთობენ მშობლებთან... ამ ყველაფრის გამო, ყოველთვის ძალიან მოგვწონდა
izrune.ge-სთან ურთიერთობა, მაგრამ შემდგომ, დისტანციური სწავლების პირობებში, ყველა ალტერნატიულმა მეთოდმა, ყველა ალტერნატიულმა გზამ შეიძინა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი დატვირთვა და რა თქმა უნდა,
izrune.ge ამ მხრივ უპრეცედენტოა. ბავშვებს დიდ მოტივაციას აძლევს წოდება, რომელიც კლასს ენიჭება, ჩნდება ჯანსაღი კონკურენცია, აქტიურად არიან ჩართულები მშობლები, მასწავლებლებიც ცდილობენ, ბავშვებს საჭირო მასალა მიაწოდონ. ჩვენ მეგობრობის პერიოდი რომ შევაჯამოთ
izrune.ge-სთან, ერთადერთი რაც შემიძლია ვთქვა, ისაა, რომ ძალიან კმაყოფილები ვართ და ვგეგმავთ ამ ურთიერთობების მეტად გაღრმავებას.
ნინო ჯაბანიშვილი, თბილისის N11 საჯარო სკოლის დირექტორი: -
izrune.ge-მ თავისი სპეციფიკიდან გამომდინარე, მოსწავლეებს დისტანციურად მუშაობის, ონლაინ-დავალებების შესრულების დიდი გამოცდილება მისცა და შესაბამისად, იმ მოსწავლეებს, რომლებიც ტესტებს მუდმივად გადიოდნენ, ძალიან გაუადვილდათ სწავლების ონლაინ-რეჟიმზე გადასვლა. კომპიუტერთან დამოუკიდებლად მუშაობა, არაფორმალურ გარემოში გარკვეული დავალებების შესრულება, საკუთარი ცოდნის მონიტორინგი და რაც მთავარია, დროის ლიმიტის სწორად გამოყენება... ეს ყველა უნარი მოსწავლეებს სწორედ
izrune.ge-ს საშუალებით გამოუმუშავდათ, განსაკუთრებით დაწყებით და საბაზო საფეხურებზე. ზოგადად, არაფორმალური განათლების პროექტებში ჩართულობა ძალიან მნიშვნელოვანია თითოეული მოსწავლისთვის.