მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პირველმა აბიტურიენტმა N39 საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრი დატოვა. ეს აპლიკანტი კუპრაშვილი ელინაა.
„თემა იყო ტექნოლოგიებზე. ცვლის თუ არა ადამიანის ცნობიერებას, აზრებს და ფიქრებს ტექნოლოგიების განვითარება. რედაქტირებაში საყურეზე იყო საკითხი, ეგვიპტელები რომ იკეთებდნენ. „ვეფხისტყაოსნიდანაც“ იყო საკითხი მე ეგ არ დამიწერია, ნოდარ დუმბაძის ნაწარმოებიდან იყო ნაწყვეტი და ის დავწერე. გრამატიკა კარგად არ ვიცი და ვფიქრობ, საშუალოდ დავწერე“ - ამბობს ელინა.
პირველი აბიტურიენტი უკვე გამოვიდა 175-ე საგამოცდო ცენტრიდანაც, მან ჟურნალისტებს საკუთარი ვინაობა არ გაუმხილა, თუმცა კომენტარი გააკეთა.
„რაც გავიარეთ პირველი ნაწილი იყო მოსული და საკმაოდ მარტივი საკითხები იყო. სულ სამი საკითხი იყო ძირითადად იყო წერითი მასალა, ვფიქრობ რომ კარგად დავწერე. ერთი დისკომფორტი ის იყო რომ კონდიციონერი არ იყო ჩართული და ცხელოდა. პირბადე გვეკეთა, მაგრამ გარკვეულ დროის განმავლობაში შეგვეძლო რომ ჩამოგვეწია პირბადე“ - განაცახადა საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა, რომელმაც ვინაობის გამხელა არ ისურვა.
ქართული ენისა და ლიტერატურის ტესტირება კიდევ ერთმა აბიტურიენტმა დაასრულა, რომელმაც მოსულ საკითხებთან ერთად იმ პროცედურებზეც ისაუბრა, რომლის გავლაც აბიტურიენტებს საგამოცდო მაგიდასთან დასხდომამდე მოუწიათ.
„საგამოცდო ცენტრში მაგიდებს წინ დამცავი ბარიერი ეკეთა, პირბადე ნებაყოფლობით შეგეძლო მოგეხსნა ან გკეთებოდა, როგორც შენ გინდოდა ისე იყო, იყო ხელის სადეზინფექციო ხსნარი, ასევე აქამდე თუ კალამს ცენტრი გაძლევდა, ახლა შეგვეძლო ჩვენი მიგვეტანა, თუმცა თუ არ გვქონდა ასევე გვაძლევდნენ იქაც. რაიმე შემთხვევას ადგილი არ ჰქონია, ყველაფერი მშვიდად იყო. კონდიციონერი არ იყო ჩართული, თუმცა ამის საჭიროება დიდად არც იყო. რაც შეეხება თემებს, „ვეფხისტყაოსნიდან“ იყო ნაწყვეტი, ასევე ნოდარ დუმბაძის მოთხრობა იყო მოსული, ასევე თემას წინსვლის და ახლის ძიებას რამდენად უშლის ხელს ტექნოლოგიები, უნდა დათანხმებოდი ან არა ამ მოსაზრებას", - განაცხადა საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა სანდრო ჭინთარავამ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განმარტებაში ვკითხულობთ, რომ დასკვნის ოფიციალურად მიღების შემდეგ, ცენტრი აღნიშნულ გადაწყვეტილებას გაასაჩივრებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ