მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საგამოცდო ცენტრები აბიტურიენტებმა უკვე დატოვეს. გულშემატკივრები მათგან საკითხების გაგებას ცდილობდნენ, თუმცა აპლიკანტები მათ სხვადასხვას პასუხობდნენ, რამაც დაბნეულობა გამოიწვია:
„ესე იყო, საზოგადოების ნაწილი მიიჩნევს, რომ ძალიან დიდი ძალისხმევა სჭირდება სტილის შეცვლას. უნდა დათანხმებოდი ან არ დათანხმებულიყავი და აგეხსნა არგუმენტებით. პროგრამულიდან ჯაყოს ხიზნები შემხვდა და არა პროგრამული არც წამიკითხავს, ჯაყო დავწერე. შიგნით კონდიციონერი არაა ჩართული, მაგრამ გრილა, მშვიდი გარემოა“ - აღნიშნა პირველმა გამომსვლელმა გიორგი პავლიაშვილმა.
პირველს მეორე მოჰყვა, ახლა ის მოექცა მომლოდინე გულშემატკივრების წრეში, დაბნეულმა ამოგვხედა და გვიპასუხა:
„პროგრამული იყო ჯაყო და არაპროგრამული ლადო ასათიანის ლექსი ფიროსმანზე. ესე ახალგაზრდობის დამოკიდებულება იყო რაღაც“.
გულშემატკივრებში მღელვარება იმატებდა:
„ახლა ჩემი გოგო რომ გამოვიდეს და ასე იბლადუნოს, აქვე მოვკვდები, როგორ არ ახსოვთ“, - წუწუნებდა მშობელი, რაზეც გვერდით მჯდომმა დაამშვიდა: - „დაბნეულები არიან, გაუგე“.
მეორეს მესამე მოჰყვა. უი, გოგო გამოდის, ეს კარგად გვეტყვისო, ატყდა გულშემატკივრებში ჩოჩქოლი. გოგონამ კი ასე გვიპასუხა:
„ესე ორი იყო ასარჩევი არცერთი მახსოვს. პროგრამული რაღაც მოთხრობა იყო, არაპროგრამული ლექსი. დავწერე, ძალიან მარტივი იყო, თუმცა არ მახსოვს ახლა რომ გითხრათ“.
გოგონას შემდეგ ბიჭი გამოვიდა, მშვიდად და აუღელვებლად. კითხვაზე, რა საკითხები იყო, გვიპასუხა რომ არაფერი ახსოვდა, მაგრამ წერა კარგი იყო. მის პასუხზე მზისგან დამწვარი მშობლები აღელდნენ:
„ბოლო-ბოლო რაზე იყო ესე გვეტყვის ვინმე?“
გულშემატკივრებმა საბოლოოდ ჩაიქნიეს ხელი, რომ გამომსვლელებისგან ზუსტ ინფორმაციას გაიგებდნენ. ამასობაში შემდეგი აბიტურიენტი გამოჩნდა, თუმცა თვითონაც არ იცის, რატომ დაიმსახურა ეზოს გარეთ მყოფების აგრესია:
„ჭკვიანი თვალები არ აქვს, დაანებეთ თავი“.
„შეეშვით რა ისევ ჩვენ შვილებს დაველოდოთ“.
„ბიჭია, ნახე რა ზანტად მოდის, ამან რა უნდა გვითხრას“ - ერთი შეხედვით შეაფასეს უფროსებმა.
ამასობაში გამოსულს მივუახლოვდი და ნაცნობი კითხვა დავუსვი - რა საკითხები შეხვდა:
„ესე იყო ასეთი - დღევანდელ თაობას არ სჭირდება დამტკიცება, რომ გამორჩეულები არიან, რადგან ისინი ისედაც განსხვავებულები არიან. პროგრამულიდან „ჯაყოს ხიზნები“ იყო, არაპროგრამულიდან ლადო ასათიანის ლექსი ფიროსმანზე. საერთო ჯამში, არ იყო რთული. საინტერესო იყო საგამოცდო ტესტზე მუშაობა” - გვიპასუხა სხაპასხუპით ბიჭმა, რომელსაც “ჭკვიანი თვალები არ ჰქონდა“.
გაჩუმებული გულშემატკივრები ადგილებს დაუბრუნდნენ. „აი, რატომ არ უნდა დაასკვნა ვიზუალური შთაბეჭდილებით არაფერი“, - ჩაილაპარაკა ერთ-ერთმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
განმარტებაში ვკითხულობთ, რომ დასკვნის ოფიციალურად მიღების შემდეგ, ცენტრი აღნიშნულ გადაწყვეტილებას გაასაჩივრებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ