მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
173-ე საჯარო სკოლის საგამოცდო ცენტრში აბიტურიენტი გამოცდაზე ერთი დღის დაგვიანებით გამოცხადდა. ის მშობლებთან ერთად 9-ის ნახევარზე მივიდა და ცენტრის თანამშრომლებს განუცხადა, რომ 177-ე სკოლის საგამოცდო ცენტრიდან გამოგზავნეს, ვინაიდან რეგისტრაციაში იყო შეცდომა. აღნიშნული ინფორმაციის გადამოწმებისას აღმოჩნდა, რომ აბიტურიენტს საგამოცდო ბარათი არასწორად ჰქონდა ამობეჭდილი და გამოცდა არა 10 ივლისს, არამედ 9 რიცხვში ჰქონდა.
როგორც შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის თანამშრომლებს აბიტურიენტის მშობლებმა განუცხადეს, მათ საგამოცდო ბარათი ტელეფონზე მოსული შეტყობინებიდან ამობეჭდეს და არა შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ვებგვერდიდან. ბარათზე კი ის მონაცემებია დატანილი, რომელიც მოკლე ტექსტურ შეტყობინებაში იყო მოსული.
აღსანიშნავია ისიც, რომ აბიტურიენტის მიერ ამობეჭდილ საგამოცდო ბარათზე დატანილი იყო ინფორმაცია, მხოლოდ საგამოცდო ცენტრისა და გამოცდის ჩატარების შესახებ, და არ შეიცავდა სრულყოფილ მონაცემებს. საგამოცდო ბარათზე არ იყო აბიტურიენტის სურათი და შტრიხკოდი, რომლის საშუალებითაც ცენტრი აბიტურიენტის იდენტიფიცირებას ახდენს.
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის მიერ ინფორმაციის გადამოწმების შემდგომ მათ აბიტურიენტს საგამოცდო ბარათი თავად ამოუბეჭდეს და სწორი ინფორმაცია მიაწოდეს, სადაც წერია, რომ აბიტურიენტს გამოცდა 9 ივლისს ჰქონდა, 10 ივლისის ნაცვლად.
აბიტურიენტი მშობლებთან ერთად, ხარვეზის გასარკვევად შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრში წავიდა, რათა მათ გამოცდაზე დაშვება სთხოვოს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო