მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ისტორიის გამოცდის ბოლო ვარიანტს აბიტურიენტები მარტივად აფასებენ. თუმცა, მათი თქმით, ტესტში რუკა არ ყოფილა, რამაც მათი გაოცება გამოიწვია.
„წყარო იყო ლუარსაბ მეფეზე, იმ პერიოდის შემოსევებსა და ბრძოლებზე, ლუარსაბ მეფის გარდაცვალების ამბავი იყო, ფაქტების ანალიზი უნდა დაგვეწერა, კარგი რა მოუტანა ამ მოვლენებმა საქართველოს და ცუდი რა. რუკა არ იყო და ძალიან გამიკვირდა. კარიკატურა იყო ლაღიძის წყლების სარეკლამო ბანერი და ამის შესახებ უნდა დაგვეწერა, ეს ძალიან მარტივი იყო. რაც შეეხება ტესტურ დავალებებს, კარგად არ მახსოვს კითხვები, მაგრამ მარტივები იყო ძირითადად მსოფლიო ისტორიიდან, საქართველოს ისტორიიდან ნაკლებად იყო. ძალიან მარტივი ტესტი იყო ზოგადად, მე საერთოდ არ ვემზადებოდი, 2014 წელს დავამთავრე სკოლა და საერთოდ აღარ მქონია შეხება ისტორიასთან, მაგრამ ძალიან გამიმარტივდა. ერთი ორი ტესტი გავაკეთე წინა წლის, რომ პრინციპი გამხსენებოდა და დროში როგორ ვეტეოდი ეს რომ განმესაზღვრა, ძალიან მარტივი იყო ყველაფერი“, - განაცხადა 173- საჯარო სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აბიტურიენტმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ