მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადი უნარების გამოცდის მეორე სესია დილის სესიასთან შედარებით კიდევ უფრო ნაკლები აპლიკანტით დაიწყო, რომელთა შორის ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენლები ჭარბობდნენ.
N117 და N103 სკოლებში გახსნილი საგამოცდო ცენტრებიდან აპლიკანტების ნაწილი უკმაყოფილო გამოდიოდა. რადგან მათემატიკური ნაწილი მათთვის რთული აღმოჩნდა:
სარა: ძალიან უკმაყოფილო ვარ საკუთარი თავით. რთული იყო მათემატიკური ნაწილი. არადა იმედი მქონდა ადვილად დავძლევდი საკითხებს.
მურატი: არ მეგონა ასე თუ გამიჭირდებოდა უნარების ჩაბარება. ძალიან ვნერვიულობ. ვერაფერს გეტყვით
ლანა: მათემატიკის გამოცდაც რთული იყო და უნარების მათემატიკური ნაწილიც. აუტკივარი თავი ავიტკიე. ნეტა არ ჩამებარებინა. საერთოდ არ ვარ კმაყოფილი საკუთარი თავით.
ანდრო: ლოგიკური ტექსტი იყო და არ ვიცი როგორ დავწერე, არც კი მახსოვს რას ეხებოდა. ისე ვნერვიულობდი, ხელები მიკანკალებდა. მათემატიკური ნაწილი შედარებით უკეთ დავწერე, თუმცა საკმაოდ რთული იყო. ერთი სული მაქვს, შედეგები როდის დაიდება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები სკოლის დირექტორებს, მასწავლებლებსა და რესურსცენტრების ხელმძღვანელებს შეეხება - მთავრობის 2025 წლის გეგმა ცნობილია
ფავორიტიზმი, სუბიექტური დამოკიდებულება... კიდევ რა გამოწვევები ახლავს ბაღებში შიდა კონკურსით კადრების დასაქმებას
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
პროექტი მოსწავლეებისთვის აღმოჩნდა აქტიუალური და მეტად საინტერესო