მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნიგვზიანის საჯარო სკოლის დირექტორი ამირან დობორჯგინიძე:
„სასურველია სწავლა ჩვეულ რეჟიმში აღდგეს, მაგრამ თუ საჭიროება დისტანციურ სწავლებას მოითხოვს სკოლა მზადაა ნებისმიერი ტიპის სწავლებას აუწყოს ფეხი. მისაღებად მიმაჩნია შერეული სწავლების სისტემა. ჯერჯერობით საქართველოში პანდემიასთან დაკავშირებით საგანგაშო სიტუაცია არ არის და ვიმედოვნებ სწავლა სასკოლო ოთახებში აღდგება. რაც შეეხება განვლილ დისტანციურ სწავლებას მოსწავლეებმა წარმატებით გაართვეს თავი, ონლაინ სწავლებაში აქტიურად იყვნენ ჩართულნი მშობლებიც. მოსწავლეებმა სასწავლო წელი წარმატებით დაამთავრეს. წელს სკოლას 2 ოქროს მედალოსანი მოსწავლე ჰყავს“.
გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ კალინინოს საჯარო სკოლის დირექტორი ზამილა მამედოვა:
„სწავლის 15 სექტემბერს განახლების სურვილი და მოლოდინი მაქვს და მჯერა რომ აუცილებლად განახლდება, ვფიქრობ რომ ვასწავლით 2 ცვლაში, საბაზო და საშუალოს დაყოფენ და ცვლების მიხედვით ისწავლიან მოსწავლეები“.
ახალქალაქის N4 საჯარო სკოლის დირექტორი ნათელა გრიგორიანი:
„დიდი იმედი მაქვს რომ სწავლა 15 სექტემბერს დაიწყება, საქართველოს მთავრობა და განათლების სამინისტრო სწავლის გასაახლებლად ყველაფერს აკეთებს და ჩვენც იმედით ვართ აღსავსე. ბავშვებსაც მოენატრათ სკოლა და იმედი აქვთ რომ სწავლა საკლასო ოთახებში განახლდება“.
მასალა მომზადებულია თემის: სასექტემბრო მოლოდინები და სურვილები გამოხმაურების ფარგლებში
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე