მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულმა ცენტრმა ერთ-ერთი პედაგოგის საჩივარი დააკმაყოფილა და მასწავლებლის მიერ მოთხოვნილი საკითხის შესახებ მასწავლებლის სახლმა ცვლილება უკვე მოამზადა.
პედაგოგის მიერ ადმინისტრაციული საჩივრის შესახებ ინფორმაცია etaloni.ge-მ გაავრცელა. როგორც ჩვენ ვწერდით, მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში ცვლილებების შეტანის მოთხოვნით ერთ-ერთმა პედაგოგმა პრემიერ-მინისტრ გიორგი გახარიას ადმინისტრაციული საჩივრით მიმართა. პედაგოგი დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოპოვების გზით უფროსი მასწავლებლისთვის წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მინიჭების უფლების დოკუმენტში შეტანას ითხოვდა.
აღნიშნული მოთხოვნას მასწავლებლის სახლმა დადებითად უპასუხა. პედაგოგისთვის მიწერილ ოფიციალურ წერილს ხელს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელი ბერიკა შუკაკიძე აწერს და მასში აღნიშნულია, რომ 2020-2021 სასწავლო წლის II სემესტრის დაწყებამდე უფროს მასწავლებელს დოქტორის აკადემიურ ხარისხის მოპოვების შემთხვევაში, წამყვანი მასწავლებლის სტატუსს მასწავლებლის სახლის ხელმძღვანელი მიანიჭებს.
„ცენტრის მიერ მომზადებულია ცვლილება მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემაში, რომლის თანახმადაც 2020-2021 სასწავლო წლის II სემესტრის დაწყებამდე სქემაში განაწილებული უფროსი მასწავლებელი, დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოპოვების შემთხვევაში, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტის საფუძველზე მოიპოვებს წამყვანი მასწავლებლის სტატუსს“ - წერია პედაგოგისთვის მიწერილ პასუხში.
შეგახსენებთ, რომ ახალ სქემით გარდამავალ პერიოდში პრაქტიკოს მასწავლებელს ეძლევა უფლება დაასრულოს დაწყებული აქტივობა და დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოპოვების შემთხვევაში გახდეს უფროსი მასწავლებელი, კარიერული წინსვლის ანალოგიურ უფლებას ამჟამინდელი სქემა უფროს მასწავლებელს არ აძლევს. როგორც აღნიშნული წერილიდან ირკვევა, მომზადებული ცვლილებების დამტკიცების შემდეგ ეს გასწორდება და ყველა პედაგოგი თანაბარ პირობებში იქნება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?
მიუხედავად იმისა, რომ ნაძვის ხეს სადღესასწაულო დატვირთვა აქვს, ადამიანების ნაწილს, მისი მორთვა ან ძალიან ეზარება, ან უსარგებლო დეკორაციად მიაჩნია