მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა დისტანციური გაკვეთილებისთვის საინტერესო კომპლექსური დავალებები მოამზადეს. ისინი აქტიურად იყვნენ ჩართული თითოეულ გაკვეთილში და ერთნაირი პასუხისმგებლობით ეკიდებოდნენ ყველა საგანს.
„კორონავირუსის პამდემიის გამო დისტანციურ სწავლების რეჟიმზე გადასვლა მოსწავლეებთან ერთად რთული გამოწვევა აღმოჩნდა მასწავლეებისთვისაც, მიუხედავად ამისა, დაძლიეს სირთულეები და აქტიურად ჩაებნენ ონლაინ გაკვეთილებში.
ქუთაისის N40 საჯარო სკოლის მე-3ა კლასის მოსწავლეებმა შექმნეს კომპლექსური დავალებები ქართულ ენასა და ლიტერატურაში (ცნება-საქმე ი. კრილოვის: „ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“), ბუნებისმეტყველებაში (ძუძუმწოვარი ცხოველების საბინადრო გარემო და კვება), სპორტში, ხელოვნებაში (თეატრი).
მოსწავლეებმა საკუთარი ნაშრომები კლასის წინაშე პრეზენტაციის სახით წარადგინეს და ერთმანეთს გაუზიარეს შთაბეჭდილებები, რომელიც კომპლექსური დავალების შექმნისას წარმოიშვა“, - გვიამბობს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ მოსწავლეთა ნამუშევრები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
დაადგინა, რომ ადგილი ჰქონდა აუტისტური სპექტრის მქონე ბავშვის მიმართ შეზღუდული შესაძლებლობის ნიშნით დისკრიმინაციულ ქმედებებს
გთავაზობთ ბლიც-ინეტრვიუს ლანჩხუთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ნინოშვილის საჯარო სკოლის პედაგოგ დავით ბოლქვაძესთან
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ნოღის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების პედაგოგი თეთრიკო პაპავა პასუხობს
კონკურსში მოსწავლეთა მონაწილეობას ხელმძღვანელობდა ხელოვნების მასწავლებელი, ქეთევან ჩიქვანაია