მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020 წლის საშემოდგომო მიღებისთვის პროფესიულ სტუდენტთა 4388 დამატებითი ადგილი გაჩნდა. მათ შორის 857 ადგილი ისეთი პროგრამებისათვის, რომლებშიც ინტეგრირებულია ზოგადი განათლების საშუალო საფეხურის სწავლის შედეგები - ინფორმაციას განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი აქვეყნებს.
განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნულ ცენტრის პროფესიული განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურმა მიმდინარე წლის ივნისი-აგვისტოს პერიოდში პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების მიერ პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების დამატებასთან, პროფესიულ სტუდენტთა ადგილების რაოდენობის გაზრდასა და საშუალო პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამაში ზოგადი განათლების საშუალო საფეხურის სწავლის შედეგების ინტეგრირებასთან დაკავშირებით 126 ადმინისტრაციული წარმოება განახორციელა.
ადმინისტრაციული წარმოებების ფარგლებში, 123 საკითხზე დადებითი გადაწყვეტილება მიიღეს, რის შედეგადაც ოც საჯარო და კერძო საგანმანათლებლო დაწესებულებაში 2020 წლის საშემოდგომო მიღებისთვის პროფესიულ სტუდენტთა 4388 დამატებითი ადგილი გაჩნდა. მათ შორის 857 ადგილი ისეთი პროგრამებისათვის, რომლებშიც ინტეგრირებულია ზოგადი განათლების საშუალო საფეხურის სწავლის შედეგები.
დამატებული პროგრამების სპექტრი მოიცავს სამშენებლო, ტურიზმის, სამედიცინო, ინფორმაციული ტექნოლოგიების, ლოგისტიკის, სკოლამდელი განათლების, გამოყენებითი ხელოვნების, ტრანსპორტის მომსახურების მიმართულებებს. პროფესიული განათლების მიღებით დაინტერესებულ ახალგაზრდებს ფართო არჩევანის გაკეთების საშუალება ეძლევათ საქართველოს ყველა რეგიონში.
„პროფესიულმა განათლებამ განსაკუთრებული როლი უნდა იტვირთოს პოსტპანდემიური პერიოდის ეკონომიკის გაჯანსაღების პროცესში. ამიტომაც სისტემამ განათლების მიღების მსურველთათვის მეტი შესაძლებლობა უნდა გააჩინოს. ცენტრმა უმოკლეს ვადებში მაღალი სტანდარტით მუშაობის კარგი მაგალითი აჩვენა, რითაც, თავის მხრივ, ხელი შეუწყო პროფესიული განათლების ეროვნული მიზნების რეალიზებას. პროფესიული განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურმა, ექსპერტთა კორპუსმა და ავტორიზაციის საბჭომ ტიტანური შრომა გასწია ავტორიზაციის ახალი სტანდარტების პირობებში, რაც თავის მხრივ დამატებითი გამოწვევა იყო და რისთვისაც ყველას გულწრფელად ვუხდი მადლობას. ამ პროცესში ფასდაუდებელია გაერო-ს განვითარების პროგრამის მიერ გაწეული დახმარება როგორც კოლეჯების, ისე ექსპერტთა კორპუსის და საბჭოს შესაძლებლობების განვითარების მიმართულებით“- განაცხადა ცენტრის დირექტორის მოადგილემ კახაბერ ერაძემ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ