მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოქტომბერში საქართველოში გრიპის საწინააღმდეგო ვაქცინა შემოვა და როგორც ცნობილია, პირველ რიგში ის ადამიანები აიცრებიან, ვინც განსაკუთრებულ რისკჯგუფშია, თუმცა ქვეყანაში არსებული ეპიდსიტუაციის ფონზე, საინტერესოა, დადგება თუ არა აუცილებლობა, გრიპის აცრა ასევე სავალდებულო გახდეს ბავშვებისთვის, მით უმეტეს, რომ 1-6 კლასების მოსწავლეებისთვის სწავლა საკლასო ოთახებში დიდ ქალაქებშიც დაიწყო და ბუნებრივია, ინფექციებისა თუ ვირუსების გადაცემის რისკიც მოიმატებს.
აქედან გამომდინარე, გაჩნდა ლოგიკური კითხვა - ხომ არ იქნება სავალდებულო გრიპის აცრა ბავშვებისთვის, რაზეც ჯანდაცვის მინისტრის მოადგილემ, თამარ გაბუნიამ უპასუხა, რომ ამ ეტაპზე მოსწავლეთა მასობრივი ვაქცინაცია არ იგეგმება და იმაზეც გაამახვილა ყურადღება, როგორ უნდა გავარჩიოთ ერთმანეთის გრიპი და ახალი კორონავირუსი:
„მინდა, ყურადღება გავამახვილო, რომ მათ ახასიათებთ მსგავსი სიმპტომები, ამიტომ თუ ბავშვს აქვს სიცხე და თავს შეუძლოდ გრძნობს, უნდა დარჩეს სახლში, მშობელმა უნდა მიმართოს ოჯახის ექიმს და სწორედ ის შეაფასებს სიმპტომებს. გარჩევა კი შესაძლებელია ტესტირების გზით; ჩვენ მაქსიმალურ მობილიზაციას მოვახდენთ, რათა მარტივად იყოს შესაძლებელი ტესტირება ამბულატორიულ პირობებში და გამოირიცხოს კორონავირუსი.
რაც შეეხება გრიპის საწინააღმდეგო ვაქცინაციას, ოქტომბერში 135 ათასი დოზა ვაქცინა ქვეყანაში შემოვა, თუმცა მოსწავლეების მასობრივი ვაქცინაცია არ ჩატარდება და ეს არცაა აუცილებელი, რადგან ვაქცინაცია არის მაღალი რისკის ჯგუფებისთვის. ჩვენი მომზადება გრიპის ვირუსისთვის იქნება ის, რომ გავააქტიუროთ პირადი დაცვის საშუალებები - პირბადის ტარება, ხელების ხშირი დაბანა და სოციალური დისტანცია“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მედალოსანი მოსწავლეების ფინანსური წახალისების წესი დამტკიცდა - ვინ მიიღებს 500 და 300 ლარს
„მე რომ მასწავლებელი ვიყო“... - როგორ გაკვეთილებს ჩაატარებდნენ მოსწავლეები - რჩევები პედაგოგებს ბავშვებისგან
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა