მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქვეყანაში მომატებული ინფიცირების შემთხვევების ფონზე, კორონავირუსი არაერთ მოსწავლესა თუ მასწავლებელს დაუდასტურდა. ამ შემთხვევაში, etaloni.ge იმ საკითხით დაინტერესდა, რა ხდება იმ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში, სადაც საეჭვო შემთხვევა მოსწავლეებში ფიქსირდება, როგორ უნდა მოიქცეს მასწავლებელი და დირექტორი?!
სკოლებისთვის მიცემულ რეკომენდაციებში შავით თეთრზე, გარკვევით წერია, რომ სკოლას უნდა ჰქონდეს იზოლირებული ოთახი, სადაც მოსწავლის მოთავსებას შეძლებენ, მანამ, სანამ არ მოვა მშობელი, არ მოვა 112-ის ბრიგადა; მას განმეორებით უნდა ჩაუტარდეს თერმოსკრინინგი, მაგრამ ისაა საინტერესო, რა რეჟიმზე გადადის ასეთ დროს სკოლა.
როგორც დაავადებათა კონტროლის ეროვნულ ცენტრში გვითხრეს, საეჭვო შემთხვევის დაფიქსირებისთანავე, სკოლა ვალდებულია, ადგილზე გამოიძახოს ეპიდემიოლოგები - სწორედ მათ უნდა იმუშაონ ადგილზე, გამოიკვლიონ კონტაქტები, შეისწავლონ ვირუსის გავრცელების საფრთხე და ბოლოს, მიიღონ გადაწყვეტილება - კონკრეტული კლასი გადავა დისტანციურ სწავლებაზე თუ მთლიანად სკოლა.
რატომ მთლიანად სკოლა დისტანციურზე? - იმიტომ, რომ ეპიდემიოლოგებს იმის შესწავლაც მოუწევთ, რამდენად იცავს საგანმანათლებლო დაწესებულება ყველა რეკომენდაციას, რამდენად უზრუნველყოფს მოსწავლეებს შორის სოციალურ დისტანცირებას, არის თუ არა ვირუსის მასშტაბურად გავრცელების საფრთხე და კიდევ უამრავი საკითხი, რომელთა ჩამოთვლაც ახლა შორს წაგვიყვანს.
ერთი კი ფაქტია, თუ სკოლაში კოვიდის საეჭვო შემთხვევა დაფიქსირდება, დირექციამ უნდა მიმართოს ეპიდემიოლოგებს, რადგან მხოლოდ ისინი გადაწყვეტენ, სრულად გადავლენ დისტანციურ სწავლებაზე თუ ნაწილობრივ. ასე რომ, როგორც ჩანს, ისევ და ისევ, სკოლის კეთილსინდისიერებასა და არსებული რეკომენდაციების შესრულების სიზუსტეზეა დამოკიდებული კონკრეტული სკოლის მოსწაველეები საკლასო ოთახებში ისწავლიან თუ დისტანციურად.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მასწავლებლები ამ საგნებში გამოცდას პირველად ჩააბარებენ - შეფასების სქემა და ტესტის ნიმუშები
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„გულისხმიერი მადლობა პროექტის ხელმძღვანელ მასწავლებლებს!“