მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბავშვთა სახლებისა და მოხუცთა თავშესაფრების ბინადრები და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მომსახურე პერსონალი - ესენი იმ მაღალი რისკის ჯგუფში არიან, რომლებსაც გრიპის ვაქცინაცია პირველ რიგში ჩაუტარდებათ.
ყველაზე მაღალი რისკ-ჯგუფები გადამდებ დაავადებათა დეპარტამენტის უფროსმა ხათუნა ზახაშვილმა დაასახელა და აღნიშნა, რომ პირველ ეტაპზე მომწოდებელი 25 ათას დოზა ვაქცინას გვაწვდის.
როგორც ზახაშვილმა განმარტა, ვაქცინის პირველი ტრანში ყველაზე მაღალი რისკის ჯგუფის ადამიანებზე გაიხარჯება, შემდეგ კი სხვა მაღალი რისკის ჯგუფებზე. „ეს ჯგუფები განსაზღვრულია საერთაშორისო რეკომენდაციის საფუძველზე. პირველი 25 ათასი დოზა გამიზნული უნდა იყოს ორსულების, დიალიზზე მყოფი პაციენტებისა და მათი მომვლელი პერსონალის, აივინფიცირებული პაციენტების, C ჰეპატიტის მკურნალობაზე მყოფი პაციენტების, ბავშვთა სახლებისა და მოხუცთა თავშესაფრების ბინადრებისა და სკოლამდელი აღზრდის დაწესებულებების მომსახურე პერსონალის ასაცრელად“, - აღნიშნა ზახაშვილმა.
მისი თმით, ესაა ყველაზე მაღალი რისკის ჯგუფები, ვისაც პირველ რიგში უნდა ჩაუტარდეს გრიპის ვაქცინაცია. „მეორე ტრანშის შემოსვლის შემდეგ, სხვა რისკის ჯგუფები მიიღებენ სახელმწიფოს მიერ მიწოდებულ გრიპის ვაქცინას“, - აღნიშნა ზახაშვილმა.
მან მოუწოდა ზემოთ ჩამოთვლილ რისკ-ჯგუფებს მიმართონ შესაბამის პუნქტებს და ჩაიტარონ გრიპის აცრა. მათთვის გრიპის ვაქცინაცია უფასოა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცნობილია, რომელი უმაღლესის ავტორიზაციის ხელახალი განხილვა იქნება 27 დეკემბერს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეების ნამუშევრები მრავალფეროვანი და საინტერესო გახლდათ, მნახველთა დიდი მოწონებაც დაიმსახურა და რეალიზებაც წარმატებით მოხერხდა
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი გასვლითი აქტივობები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებასა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა