მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის რამდენიმე საბავშვო ბაღში ხვალ, 12 ოქტომბერს სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესი არ განახლდება. როგორც თბილისის საბავშო ბაგა-ბაღების სააგენტო etaloni.ge_სთან აცხადებს ასეთი ბაღების რაოდენობამ უკვე 10-ს გადააჭარბა.
34-ე საბავშვო ბაგა-ბაღი სოციალურ ქსელში ავრცელებს ინფორმაციას, რომ მათი თანამშრომელი არის ერთ-ერთი კოვიდინფიცირებულის კონტაქტი და საკარანტინო პერიოდის გასვლამდე, ყველა თანამშრომელი თვითიზოლაციაში იმყოფება.
„ძვირფასო მშობლებო და ბავშვებო! ჩვენც თქვენთან ერთად მოუთმენლად ველით როდის განახლდება სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესი ჩვენ საბავშვო ბაგა-ბაღში! როგორც ცნობილია საბავშვო ბაგა-ბაღები ხვალიდან, 2020 წლის 12 ოქტომბრიდან განაახლებენ მუშაობას. ჩვენ საბავშვო ბაღში კი ეს დღე დაახლოებით 10-12 დღით გადაიწევს. სამწუხაროდ ჩვენი ერთი თანამშრომელი არის ერთ-ერთი ე.წ. კოვიდინფიცირებულის კონტაქტი და მისი საკარანტინო პერიოდის გასვლამდე ყველა თანამშრომელი გაშვებულია თვითიზოლაციაში", - აღნიშნულია ბაღის მიერ გამოქვეყნებულ ინფორმაციაში.
ამასთან, მე-100 საბავშვო ბაღის ადმინისტრაცია წერს, რომ მათი ერთ-ერთი თანამშრომლის შვილს დაუდასტურდა კორონავირუსი, მეორე თანამშრომლის შვილს კი კონტაქტი ჰქონდა კოვიდინფიცირებულთან.
მათივე ცნობით, აღნიშნული თანამშრომლები იმყოფებიან თვითიზოლაციაში დაკვირვების ქვეშ და ვიდრე არ ჩაუტარდებათ ტესტი, არ დარწმუნდებიან, რომ ინფიცირებული არ არიან, ბაღი ვერ გაიხსნება.
გარდა ამისა, არსებული ინფორმაციით, სააღმზრდელო პროცესი 12 ოქტომბერს არ დაიწყება თბილისის 23-ე, 171-ე, 111-ე, 71-ე, მე-5 და 68-ე საბავშვო ბაღებში.
იხილეთ ასევე: ორშაბათს საბავშვო ბაღები იწყება - რა წესების დაცვა მოუწევთ მშობლებს?
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მედალოსანი მოსწავლეების ფინანსური წახალისების წესი დამტკიცდა - ვინ მიიღებს 500 და 300 ლარს
„მე რომ მასწავლებელი ვიყო“... - როგორ გაკვეთილებს ჩაატარებდნენ მოსწავლეები - რჩევები პედაგოგებს ბავშვებისგან
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ბიოლოგიის სწავლების უმნიშვნელოვანესი ამოცანაა მოსწავლეებში სამეცნიერო კვლევის და უნარ-ჩვევების განვითარება“