მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატი გრძელდება.
ამჯერად, ''ქალაქ თელავის ეტალონი მოსწავლე'' გამოვლინდა.
ღონისძიებას ქალაქ თელავის მერიის კულტურის, ძეგლთა დაცვის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახურის უფროსი ფიქრია ყუშიტაშვილი, ქალაქ თელავის მერიის კულტურის, განათლებისა და ძეგლთა დაცვის განყოფილების უფროსი ელენე ღარიბაშვილი, ქალაქ თელავის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი სპეციალისტი ეკატერინე ჩხუტიაშვილი, სკოლების წარმომადგენლები, დირექტორები, პედაგოგები, მოსწავლეები და მათი მშობლები ესწრებოდნენ.
''ქალაქ თელავის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულს ქალაქ თელავის N1 სკოლის მე-10 კლასის მოსწავლე ანი ხუცაიძე დაეუფლა:
"არ ველოდი ''ეტალონში'' გამარჯვებას. ეს იყო ძალიან ემოციური დღე. ინტელექტ-შეჯიბრში მონაწილეობამ და გამარჯვებამ უფრო მეტად თავდაჯერებული და თამამი გამხადა. ''ეტალონი'' არის ძალიან მნიშვნელოვანი პროექტი. ჩვენთვის, მოსწავლეებისთვის, ეს პროექტი ძალიან ბევრის მომცემია. მომავალ ''ეტალონელებს'' ვურჩევდი, რომ არ ინერვიულონ, იყვნენ თავდაჯერებულები და კითხვებზე უფრო მეტ სწორ პასუხს გასცემენ. ვიტყოდი, რომ ცოდნამ განაპირობა ჩემი გამარჯვება, მაგრამ რომ მენერვიულა და თავდაჯერებული არ ვყოფილიყავი, ვერ გავიმარჯვებდი."
ქალაქ თელავის მერიის კულტურის, ძეგლთა დაცვის, განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა სამსახურის უფროსი ფიქრია ყუშიტაშვილი მიესალმება იმ ფაქტს, რომ ''ეტალონი'' ასეთი სიცოცხლისუნარიანი პროექტი აღმოჩნდა:
‘’ძალიან კარგი და მისასალმებელია, რომ ეს პროექტი ასეთი სიცოცხლისუნარიანი აღმოჩნდა. მიუხედავად იმისა, რომ სატელევიზიო სივრცეში არ არის აქტიურად, მთელ საქართველოში მოგზაურობს და შემოიკრიბა ყველა სკოლა, შეაღწია ყველა იმ ოჯახში, სადაც ახალგაზრდა ეუფლება განათლებას. ''ეტალონი'' ხელს უწყობს ახალგაზრდების მოტივაციის ზრდას. ძალიან კარგად იყო წარმომადგენილი თელავის სკოლები ‘’ეტალონზე’’, მოსწავლეები ძალიან აქტიურები და მოტივირებულები იყვნენ. ვულოცავ გამარჯვებულს და ვუსურვებ იყოს წარმატებული და ფინალურ ტურშიც ასეთივე წარმატებით ეასპარეზოს.’’
ქალაქ თელავის მერიის კულტურის, განათლებისა და ძეგლთა დაცვის განყოფილების უფროსი ელენე ღარიბაშვილი აღნიშნავს, რომ ღონისძიება გასულ წელთან შედარებით უფრო მასშტაბური იყო:
"ღონისძიება გასულ წელთან შედარებით უფრო მასშტაბური იყო, რაც მისასალმებელია. მინიმალურ დროში პასუხობდნენ ბავშვები და ძალიან კარგი შედეგები აჩვენეს. ძალიან წარმატებული პროექტია ''ეტალონი'' და ყოველთვის თქვენი მხარდამჭერები ვიქნებით."
ქალაქ თელავის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი სპეციალისტის ეკატერინე ჩხუტიაშვილის თქმით, ინტელექტ-შეჯიბრი მოსწავლის ცხოვრებაში ბევრ რამეს ცვლის:
„ძალიან მომწონს, რომ ასე ზრუნავთ ბავშვებზე. ძალიან კარგი და სასიამოვნო დღე იყო. კმაყოფილები ვართ თელავში ჩატარებული ‘’ეტალონით’’. ინტელექტ-შეჯიბრი მოსწავლის ცხოვრებაში ბევრ რამეს ცვლის. მოსწავლეები ვითარდებიან, იზრდებიან, მათ სწავლის მიმართ მოტივაცია ეზრდებათ.“
ქალაქ თელავის N1 სკოლის დირექტორი მაია ოთარაშვილი ''ქალაქ თელავის ეტალონ'' მოსწავლეს ახასიათებს:
"ჩვენი სკოლის მოსწავლე, გამარჯვებული, ანი ხუცაიძე ძალიან კომუნიკაბელური, მოწესრიგებული და პასუხისმგებლობით აღსავსე გოგოა. გაკვეთილებს რომ კარგად ამზადებს და წარჩინებული მოსწავლეა, ეს უკვე ფაქტია. გარდა ამისა, სხვადასხვა კლუბშია ჩართული და იქაც ძალიან ყოჩაღი გოგონაა. ''ეტალონი'' არის ძალიან კარგი პროექტი, მასში საუკეთესო მოსწავლეები იღებენ მონაწილეობას, სწორედ აქ ვლინდება მოსწავლის როგორც ფორმალური, ისე არაფორმალური განათლება. ძალიან კარგი, სააზროვნო კითხვები გაქვთ. ერთი სიტყვით, ''ეტალონი'' კარგად ორგანიზებული ინტელექტ-შეჯიბრია.''
''ქალაქ თელავის ეტალონი მოსწავლის'' ტიტულის მფლობელი ანი ხუცაიძე ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატის გრანდიოზულ ფინალში მიიღებს მონაწილეობას.
მანამდე ინტელექტ-შეჯიბრი გრძელდება. ''ეტალონი" 2017-2018 სასწავლო წელს საქართველოს ყველა ქალაქსა და მუნიციპალიტეტს ესტუმრება და ადგილზევე გამოავლენს ''ეტალონ მოსწავლეებს''.
ფოტოების სრულად სანახავად იხილეთ ბმული
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა