მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურჯაანში მუნიციპალიტეტში საქართველოს ეროვნული ინტელექტ-ჩემპიონატ „ეტალონის“ მორიგი ღონისძიება გაიმართა.
შეგახსენებთ, რომ გურჯაანის „ეტალონის“ ღონისძიების მონაწილეები მუნიციპალიტეტის სკოლებში ჩატარებული I ეტაპის სპეციალური ტესტირების შედეგად შეირჩნენ. ღონისძიებას „ეტალონის“ ავტორი და წამყვანი გოჩა ტყეშელაშვილი უძღვებოდა.
ღონისძიება ახალი კორონავირუსის (COVID-19) გავრცელების თავიდან აცილების მიზნით დამტკიცებული რეკომენდაციების დაცვით ჩატარდა.
ღონისძიების შეფასება და საკუთარი ემოციების გაზიარება მასპინძელ სკოლას, გამარჯვებულ მოსწავლეებსა და მათ დირექტორებს ვთხოვეთ.
გურჯაანის „ეტალონი მოსწავლის“ გამოვლენის ღონისძიება სოფელ გურჯაანის საჯარო სკოლაში ჩატარდა. როგორც დირექტორი რუსუდან მამულაშვილი-პაპუაშვილი აღნიშნავს, პროცესმა ორგანიზებულად, წესების სრული დაცვით ჩაიარა:
პირველ რიგში მინდა აღვნიშნო ის ფაქტი, რომ ღონისძიება ძალიან ორგანიზებულად, ყველა არსებული რეკომენდაციის სრული დაცვით ჩატარდა. თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ ქვეყანაში არსებული ეპიდსიტუაციის გათვალისწინებით მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი პროექტში და თითქმის ყველა იღებდა ღონისძიებაში მონაწილეობას.
ღონისძიების დაწყებისას მოსწავლეებს სიტყვით მივმართე და მინდა ახლაც გავიმეორო, რომ ეს არის პროექტი, რომელიც კიდევ უფრო მეტ მოტივაციას აძლევს მოსწავლეებს იმისთვის, რომ ცხოვრებაში კიდევ უფრო წარმატებულები იყვნენ.
გურჯაანის „ეტალონი მოსწავლის“ წოდება არაშენდის საჯარო სკოლის მოსწავლემ ელენე არსენაშვილმა მოიპოვა. მან პროექტში მონაწილეობა პირველად მიიღო:
ნამდვილად არ ველოდებოდი ასეთ კარგ შედეგს. ჩემზე დიდი მოსწავლეებიც მონაწილებდნენ და არ მეგონა მათ თუ ვაჯობებდი. ძალიან ბედნიერი და გახარებული ვარ. წელს პირველად მივიღე მონაწილეობა და ეს შედეგი ძალიან მახარებს.
არაშენდის საჯარო სკოლა დირექტორი მარინე ბოხუა მოსწავლის შედეგით კმაყოფილია და აღნიშნავს, ასეთი ბეჯითი და ნიჭიერი ბავშვისგან გამარჯვებას ნამდვილად ელოდა:
ველოდებოდით, რომ ელენეს კარგი შედეგი ექნებოდა, რადგან ძალიან ნიჭიერი, ბეჯითი და წარმატებული მოსწავლეა, თუმცა საბოლოოდ, მოლოდინს ნამდვილად გადააჭარბა იმ სიხარულმა, რომელიც პირველ ადგილზე გასვლით მოგვანიჭა ყველას.
აქვე დავამატებ, რომ „ეტალონში“ ჩართულობა ძალიან მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის. ბავშვებს უყვართ „ეტალონი“. წელს მხოლოდ ჩვენი სკოლიდან 40 მოსწავლე მონაწილეობდა შესარჩევ ტურში. ყოველთვის მონდომებით მონაწილეობენ პროექტში და ჩვენც ყოველთვის გულით ვთანამშრომლობთ „ეტალონთან“.
საკუთარი შედეგით ბედნიერია მეორე ადგილზე გასული ვეჯინის საჯარო სკოლის მოსწავლე ნინო ზავრაშვილი:
რა თქმა უნდა, ძალიან გამიხარდა. მეორე ადგილზე გასვლას ნამდვილად არ ველოდი. მით უმეტეს, რომ „ეტალონში“ მონაწილეობა წინა წელსაც მივიღე თუმცა, ასეთი კარგი შედეგი არ მქონია. ემოციური იყო და ბედნიერი ვარ, მაგრამ მგონია რომ უფრო მეტიც უნდა მომენდომებინა.
ვეჯინის საჯარო სკოლის დირექტორი მარინა ჯიქიძე აღნიშნავს, რომ „ეტალონის“ პროექტში ჩართვა მოსწავლეებისთვის მათი განათლებისა და ცოდნის გასაღრმავებლად მნიშვნელოვანია:
კარგ შედეგს ველოდი, რადგან თვითონ კლასიც განსაკუთრებით კარგია. გასულ წელსაც ნინოს კლასელი გავიდა მეორე ადგილზე, მუნიციპალურ ტურში, ასე რომ მოულოდნელი ნამდვილად არ იყო. ოთხი მოსწავლე იყო მეორე ტურში ჩვენგან გასული და ერთ-ერთისგან ნამდვილად ველოდი ასეთ შედეგს.
„ეტალონი“ რომ მოტივაციას არ აძლევდეს მოსწავლეებს წელს ამდენი ბავშვი არ იქნებოდა ჩართული. ყველა წარმატება, რომელსაც მოსწავლეები პროექტში აღწევენ მოტივატორი ხდება სხვა მოსწავლეებისთვისაც. ზოგადად, „ეტალონი“ მოსწავლეებში მაღალი რეპუტაციით სარგებლობს, მოსწავლეებს აქვთ განცდა, რომ ისინი სამართლიანად ფასდებიან და გამარჯვება თუ დამარცხება მხოლოდ მათ ცოდნაზე და უნარზეა დამოკიდებული.
მესამე ადგილი მოულოდნელი იყო ზემო კაჭრეთის საჯარო სკოლის მოსწავლის მათე ორველაშვილისთვის. როგორც თავად ამბობს, ძალიან გახარებულია საკუთარი შედეგით:
საერთოდ არ ველოდი ასეთ შედეგს, არ ვიცი რატომ მაგრამ მეგონა, რომ მეცხრე ადგილზე გავიდოდი, თუმცა ბოლოს როცა ჩემი სახელი გამოაცხადეს მესამე ადგილზე ძალიან გამიხარდა. სიხარული, სიამაყე და გაოცება ერთად ვიგრძენი.
მოსწავლისგან განსხვავებით შედეგი მოულოდნელი არ ყოფილა ზემო კაჭრეთის საჯარო სკოლის დირექტორის მაია ზაკალაშვილისთვის:
ნამდვილად ველოდებოდი, ძალიან ჭკვიანი და ნიჭიერი ბავშვია მათე. სიმართლე გითხრათ უფრო კარგ შედეგსაც ველოდი, თუმცა ვფიქრობ ნერვიულობის გამო ვერ შეძლო ბოლომდე საკუთარი თავის გამოვლენა. მაგრამ იმედს ვიტოვებ, რომ მომავალი წლისთვის უფრო კარგ შედეგს მივაღწევთ.
ამ ბავშვს უკვე მიეცა მოტივაცია, რომ მეტი გააკეთოს და მეტი ისწავლოს, რათა მომავალ წელს უკეთესი შედეგი აჩვენოს, რადგან ახლა საკუთარი შესაძლებლობები დაინახა, საკუთარ თავში დარწმუნდა და ნამდვილად ვფიქრობ, რომ ეს ყველაფერი მასზე დადებითად იმოქმედებს.
დაათვალიერეთ ღონისძიების ფოტოები:
იხილეთ ასევე: გთავაზობთ გურჯაანის ინტელექტ-ჩემპიონატის ყველაზე მაღალქულიანი მოსწავლეების რეიტინგს
„ეტალონი“ გურჯაანში ჩატარდება - იხილეთ მონაწილეთა სია
„ბავშვები რეკომენდაციების გათვალისწინებით კლასებში გვყავდა ტესტირების შესაბამისად გადანაწილებული“ - გურჯაანში I ეტაპის ტესტირება ჩატარდა
გურჯაანის სკოლების მოსწავლეთა საყურადღებოდ - ეტალონი
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე