TOP ნიუსი
სიახლეები
სკოლები

ღების საჯარო სკოლაში პროექტ „ტოლერანტობის“ ფარგლებში პირველი სამუშაო შეხვედრა გაიმართა
20-11-2020
-
+


17 ნოემბერს ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლაში Erasmus+ და eTwinning-ის ფარგლებში პროექტ „ტოლერანტობის“ პირველი სამუშაო შეხვედრა შედგა.

„პროექტის აღმომჩენები: მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის პროგრამის „ასწავლე საქართველოსთვის“(„Teach for Georgia“) კონსულტანტ-მასწავლებელი და ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი - თამარ სამსონიძე, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის პროგრამა „ასწავლე საქართველოსთვის“ („Teach for Georgia“) კონსულტანტ-მასწავლებელი და ბორჯომის მუნიციპალიტეტის ბალანთას საჯარო სკოლის ინგლისური ენის პედაგოგი: ნანა ვასაძე-ჯანელიძე.

პროექტის პარტნიორები საქართველოდან:

ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლა, ვერა ლობჯანიძე - სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება/მუსიკა,

სიმონ სხირტლაძის სახელობის ონის საჯარო სკოლა, თეონა ჯაფარიძე - სახვითი და ამოყენებითი ხელოვნება,

სიმონ სხირტლაძის სახელობით ონის საჯარო სკოლა, შორენა გაგნიძე - სამოქალაქო განათლება/გეოგრაფია,

ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯვარისის საჯარო სკოლა, მირანდა გიორგაძე - ინგლისური ენა,

ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯვარისის საჯარო სკოლა - შორენა გიორგაძე- დაწყებითი განათლება,

ტყიბულის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯვარისის საჯარო სკოლა, ია შალიკიანი - სამოქალაქო განათლება.

ბორჯომის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბალანთას საჯარო სკოლა, ასია ანტონიანი - სპეც. მასწავლებელი.

თურქეთი:

Emre Koca- Gözne Ortaokulu, Toroslar, Turkey;

Alev Şentürk - Şehit Türkmen Tekin Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, Esenler, Turkey;

Fatih SÖYLEYİCİ - ÖZEL ÇORLU NAZMİ ARIKAN FEN BİLİMLERİ ORTAOKULU, Çorlu, Turkey;

Fatma Badruk Koca –

- Huzurkent Atatürk Ortaokulu, Akdeniz, Turkey

Gökçen EYÜPOĞLU - Sarayköy İlkokulu, Atakum, Turkey;

Hakan Saç – Meram Harmancık Toki Ziya Nur Aksun Ortaokulu, Meram, Turkey

Hatice Akın – Nezahat-Kemal Akınal Ortaokulu, Şehitkamil, Turkey

HÜLYA SÖYLEYİCİ - Çorlu Ortaokulu, Çorlu, Turkey;

İrfan Bayat
- Cumhuriyet Ortaokulu, Merkez, Turkey ;

Muhammet Emin YAVUZ –

Sarayköy İlkokulu, Atakum, Turkey ;

Müge Yosmaoğlu –
ÇANAKCA ORTAOKULU, Çatalca, Turkey ;

Nuriye ÇAKIR - 15 TEMMUZ ŞEHİT RAMAZAN KONUŞ İMAM HATİP ORTAOKULU, Bandırma, Turkey ;

Yakup Doğan - Gazi ilkokulu, Yüksekova, Turkey ;

Zeliha Ekici - Karacaahmet Ortaokulu, İhsaniye, Turkey ;

Zübeyde ÖZSOY ELMACI - Halit Fahri Ozansoy İlkokulu, Keçiören, Turkey

პოლონეთი:

Iwona Anchim - Szkoła Podstawowa im. Władysława Syrokomli w Michałowie, Michałowo, Poland ;

Natalia Bednarek - Niepubliczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Pszczynie, Pszczyna, Poland ;

ესპანეთი:

Ana Dapena – CC Reinado Corazón de Jesús, Valladolid, Spain ;

ნიდერლანდები:

Boukje Jonkheer - Keizer Karel College, Amstelveen, Netherlands

პროექტის გეგმა:

Project title : #Tolerance
"The highest result of education is tolerance." -- Helen Keller

Short description

Type the description of your project, be clear and use keywords to help people to find you The project`s main goals are : foster inclusiveness, reduce bias, and promote educational equity.

The project's main aim
is to share opinions with each others about tolerance,to make presntations and booklets,to hand leaflets/booklets around,to record shorts videos and create a pdf informational book or e-book and posters with pictures and text they consider best , interesting and informative .

Language - English

Age range:
6-16

Number of students: 61

Subjects: English,Music,Citizenship,Art,Primary Education Subjects, ICT

Aims

Try to be specific, particularly in terms of competences and skills you hope your pupils will gain through this project. Refrain from stating too abstract concepts such as "European Dimension of education" or "Intercultural communication".


To improve student collaboration skills
To encourage students' imagination and creativity
To developed writing skills in English
To develop speaking skills in English
To develop ICT skills
They become divergent thinkers
They develop a maker mindset
They become problem-solvers and critical thinkers
They develop interactive thinking
They grow more empathetic
They increase in metacognition

WORK PROCESS
State how you intend to work with your partner schools and how responsibilities are shared. Give an approximate calendar of activities, state how frequently you will work with your partner; indicate how you intend to involve your pupils; if you intend to create teams of pupils of different schools, and other relevant information.

November – Informational meeting among the teacher and her/his students about the project`s topic "tolerance",The teachers introduce the teaching tolerance project and Share the importance of the International Day for Tolerance with her/his students.

December – The students search for information
about tolerance, the students will decide on the adequacy, reliability and relative quality of the acquired information.
The students have to make powerpoint presentations on their own.

The topics can be:

1.No bullying or Say no to bullying;

2.No racism or Say no to racism;

3.Religious intolerance;

4.Disability discrimination;

5. Gender inequality;

6.Political discrimination;

7.Ethnic discrimination or Ethnic inequality;

8.Discrimination in Education or Right to educate;

9.National Origin-Based Discrimination;

10. Crimes motivated by intolerance and discrimination;

11.Values;

12.Beauty

January – Students will make and hand booklets/leaflets around.

February – Students record short videos about Tolerance.

March -- students create a pdf informational book or e-book and posters with pictures and text they consider best , interesting and informative .

EXPECTED RESULTS
Indicate here if you are planning a final product such a public Twinspace or other resources. You might envisage instead the improvement of a school practice, or new knowledge:
Power Point Presentations
Pdf book or e-books
Booklets
Public twinspace

ითვინინგი წარმოადგენს ევროკომისიის ინიციატივას, რომელიც ხელს უწყობს ევროპის ყველა სკოლას თანამშრომლობითი პარტნიორობის ჩამოყალიბებაში სხვადასხვა საკომუნიკაციო ტექნოლოგიის გამოყენებით. თუმცა, ამის გარდა, პროექტი ბევრ სხვა საკითხსაც მოიცავს.

ითვინინგის პროგრამა ასევე მოიცავს სწავლებას, სწავლების ახალი მეთოდების, ახალი ტექნოლოგიებს გამოყენებას და ტრადიციული დავალებების შესრულების ახლებურ გზებს.

დღესდღეობით, მისი სიმარტივიდან გამომდინარე, ითვინინგი წარმოადგენს ძირითად ძალას ევროპულ განათლებაში. უფრო და უფრო მეტი მასწავლებელი ერთვება ევროპულ პროექტებში ითვინინგის პროგრამის ფარგლებში.

ითვინინგი დაიწყო 2005 წელს ევროკომისიის ინიციატივის სახით, რომლის მთავარი მიზანიც იყო ევროპის მასშტაბით სკოლების არაფორმალური დაძმობილება, რაც მისცემდა მასწავლებლებს თანამშრომლობის საშუალებას ისეთი გრძელვადიანი მუშაობის გარეშე, როგორიც, ჩვეულებრივ, დამახასიათებელია სხვა ევროპული პროექტებისთვის. ის შექმნილია იმისთვის, რომ შემოგთავაზოთ მოქნილი მიდგომა ერთობლივი სასკოლო სამუშაოებისადმი და აქვს ხარისხისა და მხარდაჭერის უნიკალური სტრუქტურა, რომელსაც სთავაზობს ყველა საფეხურის მასწავლებელს.

ეს უნიკალურობა მდგომარეობს მხარდაჭერის სამსახურების არსებობაში როგორც ეროვნულ, ასევე ევროპულ დონეზე. ეროვნული მხარდაჭერის სამსახური (NSS) ეხმარება და მხარს უჭერს ითვინინგის საქმიანობას ქვეყნის შიგნით. ის სთავაზობს მასწავლებლებს ტრენინგებს, დახმარებას და რჩევებს, ასევე ზედამხედველობს სკოლებისა და პროექტების განვითარებას ბარათების საშუალებით, რომლებსაც ავსებენ მასწავლებლები მიმდინარე პროექტთან დაკავშირებით. ეროვნული მხარდაჭერის სამსახური აწყობს ითვინინგთან დაკავშირებულ კონფერენციებს და შეჯიბრებებს, აქვეყნებს ბუკლეტებს და სხვა წამახალისებელ მასალას და ასევე მართავს ითვინინგის ეროვნულ ვებგვერდს.

ევროპულ დონეზე არსებობს ცენტრალური მხარდაჭერის სამსახური (CSS), რომელსაც ევროსაბჭოს სახელით მართავს ევროპის სკოლების კავშირი და რომელიც ასრულებს სხვადასხვა მოვალეობას. უპირველეს ყოვლისა, ის პასუხისმგებელია ევროპული ითვინინგის პორტალის, www.etwinning.net, ფუნქციონირებასა და მართვაზე, სადაც ევროპის ყველა სკოლა რეგისტრირდება და თანამშრომლობს ევროპელ პარტნიორებთან. პორტალი არის კარგად შემუშავებული კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის პლატფორმა, რომელიც მასწავლებლებს სთავაზობს მთელ რიგ საშუალებებს თავიანთ პროექტზე მუშაობის გამარტივებისთვის, მათ შორის, პარტნიორის მოძიების ფუნქციას, უსაფრთხო სამუშაო გარემოს, ისევე, როგორც სხვადასხვა პროექტს, რაც ეხმარება მათ პროცესის დაწყებაში. პორტალის ფუნქციური თვისებების გარდა, მასზე განთავსებულია ასევე ითვინინგის პროგრამასთან დაკავშირებული ინფორმაცია და ახალი ამბები, რაც ეხმარება მასწავლებლებს მუშაობის დროს. ცენტრალური მხარდაჭერის სამსახური აქვეყნებს ყოველთვიურ ბუკლეტებს. მას ასევე აქვს ევროპის ტექნიკური მხარდაჭერის სამსახური, რომლის მიზანია, დაეხმაროს მომხმარებლებს პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრაში, რომლებიც შესაძლოა შეხვდეთ მათ პორტალზე ოპერირების დროს. ცენტრალური მხარდაჭერის სამსახურის მეორე ასპექტი არის ეროვნული მხარდაჭერის სამსახურთან ერთად ევროპული პროფესიული განვითარების ვორკშოფების მოწყობა, სადაც თავს იყრიან მასწავლებლები მთელი ევროპიდან, რათა უფრო მეტი გაიგონ იმის შესახებ, თუ როგორ განახორციელონ თანამშრომლობითი პროექტი ტექნოლოგიების გამოყენებით. ითვინინგის პარტნიორობა ხშირად იწყება პროფესიული განვითარების ვორკშოფებზე. ცენტრალური მხარდაჭერის სამსახური მჭირდოდ თანამშრომლობს ოცდარვავე ეროვნული მხარდაჭერის სამსახურთან, რათა დაეხმაროს და ხელი შეუწყოს ითვინინგის საქმიანობას ევროპის მასშტაბით. ითვინინგის პროგრამას გამოარჩევს ის უამრავი ჯილდოც, რისი მიღების საშუალებაც ეძლევათ მასწავლებლებსა და სკოლებს. ერთი მხრივ, დაწესებულია ითვინინგის ყოველწლიური პრიზი, რომელზეც ასობით განაცხადი შედის ყოველწლიურად. მთავარ პრიზს წარმოადგენს გამარჯვებული მასწავლებლისა და მოსწავლეების მონაწილეობა ითვინინგის ბანაკში, რომელიც იმართება აპრილის თვეში ევროპის რომელიმე თბილ და მზიან ადგილას. მეორე მხრივ, არსებობს ხარისხის ნიშანი, რომელიც გაიცემა ითვინინგის პარტნიორობის ფარგლებში განხორციელებული სამუშაოს პროფესიონალიზმისა და ხარისხის მიხედვით. ხარისხის ნიშნის მოპოვების პროცესი შედარებით მარტივია: სკოლებს შეაქვთ განაცხადი ჯილდოზე თავიანთი ქვეყნების ეროვნული მხარდაჭერის სამსახურებში და შემდეგ ეროვნული მხარდაჭერის სამსახური აფასებს მათ მიერ ჩატარებული სამუშაოს ხარისხს. თუ ითვინინგის თანამშრომლობის პროექტის მონაწილე ორივე სკოლა დაჯილდოვდა ხარისხის ნიშნით ეროვნული მხარდაჭერის სამსახურის მიერ, მაშინ ისინი მიიღებენ 7 ევროპული ხარისხის ნიშანს ცენტრალური მხარდაჭერის სამსახურისგან, მათი მიღწევების დასტურად.

ითვინინგის პროექტში ჩართულობა ნიშნავს ევროპის პრაქტიკოსი-მასწავლებლების საზოგადოების წევრობას, რომელთა მიზანია მისცენ თავიანთ მოსწავლეებს სხვა ევროპელ ახალგაზრდებთან უშუალო კონტაქტის გამოცდილება, გაეცნონ მათ იდეებს და გაცვალონ შეხედულებები იმ საკითხებთან დაკავშირებით, რომლებიც აინტერესებთ ახალგაზრდებს ყველგან. თავად მასწავლებლები კი განივითარებენ პედაგოგიურ უნარებს და გამოცდილებას და ითვინინგის პროგრამას აქცევენ უფრო დინამიკურ ჰუმანურ ჯგუფად, რომელიც მუდმივად იზრდება და მეტად თანამშრომლობითია.

გარდა ყოველივე ზემოთქმულისა, მნიშვნელოვანია, რომ ითვინინგის პროგრამაში შეიძლება ჩაერთოს ყველა: მასწავლებლები, მოსწავლეები, სკოლის დირექტორები, მშობლები, მხარდამჭერი სააგენტოს წევრები, ვებგვერდის სპეციალისტები, ტრენერი მასწავლებლები და პედაგოგიკის ექსპერტები ევროკავშირის 27 წევრი სახელმწიფოდან, ასევე ნორვეგიიდან და ისლანდიიდან - ის ადამიანები, რომლებიც გაერთიანებულნი არიან მოსწავლეებისა და მასწავლებლების დაახლოების მიზნით, რათა ერთობლივი მუშაობით შექმნან საერთო ევროპული იდენტობა“,-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები

კომენტარები


ეტალონი

აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს

„როდესაც ამბობ, რომ „ეტალონში“ მონაწილეობდი და „ეტალონელი“ ხარ, ეს ძალიან საამაყო გრძნობაა“

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

სიახლეები

პირველი თემა, რომელსაც ნანა ქიმერიძე ფართო აუდიტორიასთან შეეხება, ჰოსპიტალის დასუფთავება/დეზინფექციაა

 სპეციალურ შეთავაზებები ექნებათ ბაღის პერსონალს ლაბორატორიული და მაღალტექნოლოგიური კვლევების, ისე ექიმთა კონსულტაციის მიმართულებით.

 საპრეტენზიო განაცხადების მიღება დღეს, 9 აგვისტოს 18:00 საათზე დასრულდება

პიროვნება
სკოლები

კოლეგები და მოსწავლეები მას დიდი გულისტკივილით ემშვიდობებიან

აბიტურიენტებს განსაკუთრებულად გულშემატკივრობენ დირექცია და პედაგოგები
საინტერესო

აღსანიშნავია, რომ რაც gen z გააქტიურდა, მათი ლექსიკით მეტყველება უფროსებმაც დაიწყეს

„ლაშა ბავშვობიდან ძალიან შრომისმოყვარე იყო, მხიარული და კეთილი. ვუყურებ და ისევ ისეთი ბავშვია - დიდი ბავშვი“...

„საჯარო სკოლებში გამოცდილების გარეშე დასაქმება თითქმის შეუძლებელია, ამ პროფესიაში პირველი ნაბიჯი ალბათ კერძო სკოლა იქნება“

სიახლეები
საზოგადოება