მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N152 საჯარო სკოლა დისტანციურ სწავლა-სწავლების პროცესს წარმატებით წარმართავს.
სკოლა დისტანციური სწავლებისთვის teams-ის პლატფორმას იყენებს. ასევე მასწავლებლებიც და მოსწავლეებიც TV სკოლის გადაცემებს აქტიურად მიმართავენ.
სკოლა ჩართულია საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს მიერ დაგეგმილ ძალადობის საწინააღმდეგო კვირეულში. აღნიშნული კვირეული ტარდება ონლაინ სივრცეში.
სკოლის წარმომადგენლის თქმით, კვირეულის ფარგლებში, მასწავლებლებმა მოსწავლეებს აჩვენეს ფილმები და იმსჯელეს. სამოქალაქო განათლების მასწავლებლები მოსწავლეებს დისტანციურ რეჟიმში უტარებენ გაკვეთილებს ძალადობის თემაზე.
„ჩავატარებთ სასკოლო კონკურსს, სახელწოდებით -,,არა ძალადობას! ძალა უფლებას!“ კერძოდ: მოსწავლეები შექმნიან ელექტრონული სახის საინფორმაციო ბუკლეტს/ფლაერს, რომელშიც ასახული იქნება შემდეგი საკითხები: რა არის ბულინგი, ტერმინ „ბულინგის“ ქართული შესატყვისები; რა ფორმით შეიძლება იყოს გამოხატული ბულინგი? (კიბერ, ფქიქოლოგიური, ფიზიკური და სხვ.); . როგორ ვებრძოლოთ ბულინგს - რჩევები მოსწავლეებისთვის, მასწავლებლებისთვის, მშობლებისთვის; წიგნები, ფილმები, რომლებიც
ეხება ბულინგის თემას; სხვა სახის საინტერესო ინფორმაცია, მათ შორის ფოტოები.
მონაწილეობა მივიღეთ USAID საბაზისო განათლების პროგრამის განმახორციელებელ კვლევაში - Survey of Attitudes and Beliefs, რომელიც გენდერულ საკითხებთანაა დაკავშირებული“,- აღნიშნავს სკოლის წარმომადგენელი.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
თბილისის ბაღების თანამშრომლებს ხელფასი 10 პროცენტით და კიდევ 125 ლარით გაეზრდებათ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა ახალი წელი იზეიმეს
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება