მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ბათუმის N14 საჯარო სკოლა აქტიურადაა ჩართული „ახალი სკოლის მოდელში“. როგორც მასწავლებლები აღნიშნავენ ბავშვები უფრო მეტად აქტიურები, ხალისიანები და დაინტერესებულნი არიან კომპლექსური დავალებების შესრულების დროს.
„კომპლექსური შემოქმედებითი ხასიათის დავალებები ზრდის მოსწავლეთა მოტივაციას, ხელს უწყობს მოსწავლეს განუვითაროს შემოქმედებითი უნარ–ჩვევები. მათი შესრულებისას ვითარდება საკითხის დამოუკიდებლად და შემოქმედებითი გზით გადაწყვეტის უნარი. ამგვარი მიდგომა თითეულ მოსწავლეს თვითრეალიზების საშუალებას აძლევს.
ბავშვები უფრო მეტად აქტიურები, ხალისიანები და დაინტერესებულნი არიან კომპლექსური დავალებების შესრულების დროს, თუმცა ნაწილს გაუჭირდა შესრულება.
მასწავლებლები იყენებენ ელექტრონულ რესურსებს, სახელმძღვანელოს. შესაძლებელია სხვადასხვა საგნებთან ინტეგრაცია კომპლექსური დავალების შინაარსიდან და თემატიკიდან გამომდინარე.
მასწავლებლისთვის „ახალი სკოლის მოდელი“ არის ერთგვარი გამოწვევა. მასწავლებელი თვითონ სწავლობს ბავშვებთან ერთად. არის შრომატევადი საქმე, თუმცა „ახალი სკოლის მოდელი“ მასწავლებელს საშუალებას აძლევს უფრო სისტემატიზირებულად ჩაატაროს გაკვეთილები. ასევე მასწავლებელი უფრო თავისუფალია აქტივობების არჩევაში. ეს მოდელი საშუალებას იძლევა გაიგოს უკეთესად თითოეული მოსწავლის სუსტი და ძლიერი მხარეები. ვფიქრობთ, რომ ამ მოდელის საშუალებით გავაუმჯობესებთ სასწავლო პროცესს და შესაბამისად კარგ შედეგზე გასვლა ჩვენთვის ნიშნავს წარმატებას“,-ნათქვამია დირექციის ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილებები მასწავლებელთა სქემაში - მთავრობის დადგენილება გამოქვეყნდა
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
შრომის საჯარო სკოლაში შობა-ახალი წელი იზეიმეს
როგორც სკოლაში გვიყვებიან, ნაძვის ხე უნდა ყოფილიყო ნებისმიერი ნარჩენისგან, სადაც ბავშვებს უნდა გამოევლინათ შემოქმედებითი უნარები
საახალწლო დეკორაციების დაშლა სკოლაში არის არა მხოლოდ ორგანიზაციული პროცესი, არამედ მნიშვნელოვანი სასწავლო გამოცდილება