მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გასული სასწავლო წლის მეორე სემესტრი ალბათ ბევრი მასწავლებლისთვის, მოსწავლისა და მშობლისთვის კოშმარულ სიზმარს ჰგავს დისტანციური სწავლების გამო, თუმცა ამ მხრივ არც 2020-2021 სასწავლო წელსაა სახარბიელო ვითარება. ჯერ კიდევ მაშინ, სხვადასხვა სკოლის წარმომადგენლები აღნიშნავდნენ, რომ გაუმართავი ინტერნეტკავშირის გამო, სრულფასოვნად ვერ ტარდებოდა ონლაინ-გაკვეთილები, ზოგ შემთხვევაში კი ვითარებას ართულებდა ის, რომ მოსწავლეებს, ოჯახების სოციალური მდგომარეობიდან გამომდინარე, საერთოდ არ ჰქონდათ წვდომა თანამედროვე ტექნოლოგიებთან და გვერწმუნეთ, ეს მხოლოდ რეგიონებში არ ხდებოდა. თბილისშიც კი არსებობენ ასეთი ოჯახები და დიახ, მათ დღესაც არ აქვთ საშუალება ბავშვები ონლაინ-სწავლებაში ჩართონ.
საინტერესოა, რა ხერხს მიმართავენ მასწავლებლები იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლე საერთოდ ვერ ერთვება დისტანციურ სწავლებაში, ვერც ონლაინ გაკვეთილებს ესწრება, ვერც დავალებებს იღებს და შესაბამისად, ვერც მასწავლებლებისთვის მათ გადაგზავნას ახერხებს?
როგორც განათლების სამინისტროში გვითხრეს, ამ საკითხის მოგვარება თავიდან ბოლომდე სკოლის დირექციაზეა დამოკიდებული და სწორედ დირექტორმა უნდა გადაწყვიტოს, რას მოუხერხებს ონლაინ-სწავლების მიღმა დარჩენილ მოსწავლეებს.
მასწავლებლის როლი, ბუნებრივია, ასეთ დროს, უმნიშვნელოვანესია, მაგრამ რა უნდა ქნას პედაგოგმა? თითოეულ მოსწავლეს ტელეფონით რომც დაუკავშირდეს და დავალება მისცეს, უკუკავშირის დამყარება, ინტერნეტისა და კომპიუტერის არარსებობის შემთხვევაში, მაინც შეუძლებელი იქნება - ვერც იმას გააკონტროლებს - როგორ შეასრულა მოსწავლემ დავალება და საერთოდ ვერც გაიგებს, ისწავლა თუ არა რამე.
ჰოდა, სწორედ ასეთი შემთხვევებისთვის, ზოგმა სკოლამ მიიღო გადაწყვეტილება - იმ მოსწავლეებს, ვისაც ინტერნეტსა თუ თანამედროვე ტექნოლოგიებთან წვდომა არ აქვს, დავალებები ფოსტით გაუგზავნოს. მართალია, აქაც გაუგებარია, როგორ დაამყარებენ უკუკავშირს და ბავშვსაც ფოსტით მოუწევს თუ არა შესრულებული დავალებების სკოლაში გადაგზავნა, მაგრამ დირექცია მოსწავლეების წინაშე პირნათელი გამოდის.
როდესაც განათლების სამინისტროში ვიკითხეთ, რამდენად შეესაბამებოდა მსგავსი ინფორმაცია სიმართლეს - რა სისულელეა, აუცილებლად გავარკვევთო, გვიპასუხეს და დღემდე არკვევენ, თუმცა ფაქტია - ზოგმა სკოლამ ნამდვილად გადაწყვიტა ფოსტით დავალებების გაგზავნის მეთოდისთვის მიემართა, ჰოდა, სანამ ოფიციალურ სტრუქტურაში არკვევენ ამ ინფორმაციის ნამდვილობას, არ გაგიკვირდეთ, თქვენს შვილს, საშინაო დავალებას კურიერი თუ მოუტანს.
ჩვენ კი, არსებული სიტუაციის გათვალისწინებით, ერთი კითხვა გვიჩნდება - დედაქალაქის სკოლები რომ ასეთი პრობლემების წინაშე დგას, რა ხდება რეგიონებში?!
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ სასკოლო საზოგადოება მოსწავლეთა განწყობისა და მოტივაციის ამაღლებას ხელს უწყობს
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა