მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020 წელი, რბილად რომ ვთქვათ, უჩვეულო გამოდგა. მაგრამ ის იწურება, საშობაო და საახალწლო დღესასწაულები კი არავის გადაუდია.
საახალწლო განწყობის ასამაღლებლად ჩვენ 7 შესანიშნავ საშობაო კამპანიას მოვუყარეთ თავი, რომელთაც სხვადასხავა ბრენდები გვთავაზობენ. ყველა მათგანს აერთიანებს თემა - ოჯახი, სიყვარული და სასწაული.
მივაღწიოთ მწვერვალებს - ნიდერლანდურმა ფარმაცევტულმა კომპანიამ - DocMorris-მა საშობაო ვიდეორგოლი გამოუშვა, რომელიც ინტერნეტში პოპულარული მოკლე დროში გახდა. რეკლამა youtube-ზე 30 ნოემბერს გამოქვეყნდა და 15 მლნ-ზე მეტი ნახვა მოაგროვა.
მომხმარებლებმა, რომელთაც ვიდეორგოლი ნახეს მას ერთ-ერთი ყველაზე ემოციური სადღესასწაულო ვიდეო უწოდეს.
სუპერმარკეტების ქსელი - Intermarché ექიმებს მადლობას უხდის - ntermarché-მა გადაწყვიტა ვიდეორგოლი არა სანტა-კლაუსზე, არამედ ამ წლის ნამდვილ გმირებზე - ექიმებზე გადაეღო.
ინტერნეტ-პროვაიდერი - Xfinity გვაჩვენებს, თუ რამდენად უჭირს წელს სანტას საჩუქრების შერჩევა. წელს სანტამაც კი არ იცის, როგორ გაახაროს და გააოცოს ადამიანები. ნახეთ სიტუაციიდან რა გამოსავალს პოულობს ის თავის დამხმარე ელფებთან ერთად.
სატელეკომუნიკაციო კომპანია - Orange ახლობლების სიყვარულსა და მზრუნველობაზე - საოცრად სახალისო ვიდეორგოლი იმის შესახებ, თუ როგორ ჩუქნის შვილიშვილი შობის დღესასწაულზე ბაბუას სმარტფონს, რომლის გამოყენება ბაბუამ დიდად არ იცის. მაგრამ შვილიშვილისადმი უზომო სიყვარულის და საკუთარი კრეატიულობის წყალობით, ის მოიფიქრებს თუ როგორ აუმაღლოს ახლობლებს განწყობა. ვიდეორგოლის ნახვის შემდეგ ღიმილი გარანტირებულია.
საცალო ვაჭრობის კომპანია John Lewis გვაჩვენებს, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ვაჩუქოთ ერთმანეთს სიყვარული - სავარაუდოდ ყველაზე სიკეთით სავსე ვიდეორგოლი ჩვენს კოლექციაში. ის გადაღებულია სუპერმარკეტების ქსელის - John Lewis-ის საქველმოქმედო კამპანიის ფარგლებში, რომლის მიზანი გაჭირვებული ოჯახების დახმარებაა.
Amazon-ის 2020 წლის ვიდერგოლი მეტყველი სახელით - „The show must go on“. კორონავირუსით შეცვლილმა რეალობამ ასახვა ვიდეორგოლშიც ჰპოვა. გარშემო ყველას პირბადე უკეთია, სკოლები იხურება ... მოზარდ გოგონას, რომელიც ბალეტითაა დაკავებული, წინასაახალწლო ღონისძიებაზე მთავარ როლზე ამტკიცებენ. ღონისძიება კი უკვე გადადებულია. მაგრამ შობის დღესასწაულზე ხომ ოცნებები ხდება. უბრალოდ შოუ თეატრის სცენაზე არ გაიმართება.
Disney-ის ამ ემოციური მოკლემეტრაჟიანი მულტფილმის გმირი გოგონა ამტკიცებს, რომ არასდროსაა გვიან საყვარელ ადამიანებთან ურთიერთობის გაახლება და ძველი ტრადიციების ახლებურად წარმოჩენა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოჯახში უმცროს შვილზე დაინიშნება 50-დან 450 ლარამდე ყოველთვიური დახმარება - ბიუჯეტი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
ზოგან ახალი წლის მოახლოებას დარიჩინის არომატი, ხოლო ზოგან თევზის სუნი გვამცნობს.