მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020-2021 სასწავლო წლის პირველი სემესტრი დასასრულს მიუახლოვდა და ყველაზე აქტუალურია ნიშნის გამოყვანის საკითხი. როგორც იცით, წელს პირველად, მასწავლებლები ელექტრონულ ჟურნალს იყენებენ. შესაბამისად, ხარვეზებიც არცთუ ისე იშვიათად იკვეთება. სწორედ ამიტომ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემამ პედაგოგებისთვის ელექტრონული ჟურნალში არსებული ხარვეზების გამოსასწორებლად ინსტრუქცია გამოაქვეყნა.
გთავაზობთ მოსწავლის დასწრებისა და სემესტრული შეფასების შესახებ გამოქვეყნებულ ინფორმაციას:
მოსწავლის დასწრების ასახვა
მოსწავლის საგაკვეთილო პროცესზე დასწრების ასახვა შესაძლებელია მთელი სემესტრის განმავლობაში.
1. იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლესთან უკვე დაწერილია „არა“ შესაძლებელია მისი შეცვლა (გარდა შემაჯამებელ წერად გადაკეთებული გაკვეთილისა, რომელზეც უკვე ჩანიშნულია აღდგენა)
2. იმ შემთხვევაში, თუ მოსწავლეს დაწერილი აქვს რომელიმე ტიპის შეფასება, ვერ მოხდება მისთვის „არას“ დაწერა. იმისათვის, რომ ასეთ მოსწავლეს დაუწეროთ „არა“ საჭიროა იმ გაკვეთილზე მიღებული ყველა შეფასების წაშლა.
3. იმ შემთხვევაში, თუ შემაჯამებელი წერის გაკვეთილზე მოსწავლეს უწერია „არა“, აუცილებელია შემაჯამებელი წერის აღდგენის ჩანიშვნა.
მოსწავლის საგაკვეთილო პროცესზე დასწრების პროცენტული მაჩვენებლის დათვლა მოხდება ავტომატურად, სემესტრის დასრულებისთავანვე.
სემესტრული შეფასების დათვლა
სემესტრული შეფასების გადათვლა ხდება ავტომატურად ყოველ ღამე. შესაბამისად თქვენ მიერ დღის განმავლობაში შეყვანილი ნიშნების მიხედვით საშუალო ქულა განახლდება მეორე დილისთვის.
ასევე იხილეთ:
ელექტრონულ ჟურნალში რედაქტირების გაკეთება შესაძლებელია - ინსტრუქცია
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
გალაკტიონს მცირე ხელფასი ჰქონდა, ისევე, როგორც ყველა მის კოლეგას...
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე