სიახლეები
სიახლეები

მოსწავლის სემესტრული შეფასების სისტემა - რა უნდა იცოდნენ პედაგოგებმა და როგორ უნდა განსაზღვრონ შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობა
18-01-2021
-
+


ეროვნული სასწავლო გეგმაში შესული ცვლილებების მიხედვით იმ შემთხვევაში, თუ სემესტრის 1/3-ზე მეტი დისტანციური სწავლების ფორმით მიმდინარეობდა, სკოლას უფლება აქვს შეამციროს ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობა.

განათლების სამინისტროს მიერ გამოქვეყნებულ ბრძანებაში აღნიშნულია, რომ ამ შემთხვევაში, შემაჯამებელი დავალებების მინიმალური რაოდენობა უნდა დაემთხვევეს სემესტრის განმავლობაში ნასწავლი თემების რაოდენობას. თუმცა, პედაგოგებს შესაძლებლობა აქვთ სემსტრული ნიშანი მხოლოდ ერთი შემაჯამებელი დავალების საფუძველზე დაუწერონ მოსწავლეებს.

აღსანიშნავია, რომ კლასებისა და საათების მიხედვით შემაჯამებელი დავალებების რაოდენობა განსხვავებულია. მაგალითად, ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით, მე-6 კლასის მოსწავლეებს სემესტრის განმავლობაში ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 3, ხოლო მათემატიკაში - 4 შემაჯამებელი დავალება აქვთ განსაზღვრული; იგივე საგნებში მე-7-დან მე-11 კლასის ჩათვლით მოსწავლეებს 4-4 შემაჯამებელი დავალების დაწერა უწევთ სემესტრის გამავლობაში.

იხილეთ: საათობრივი ბადე კლასების მიხედვით და შემაჯამებელი დავალებების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა 

საათობრივი ბადე ქართულენოვანი და არაქართულენოვანი საჯარო სკოლების/სექტორების დაწყებითი საფეხურისთვის

განათლების სამინისტროს მიერ ეროვნულ სასწავლო გეგმაში შესული ცვლილების მიხედვით, კომპლექსური დავალების წარდგენა და მოსწავლის შეფასება უნდა მოხდეს არაუგვიანეს მეორე სემესტრის პირველი კვირის ბოლომდე დისტანციურად ან ფიზიკურად.

იხილეთ ასევე: ესგ-ში ცვლილებები შევიდა - სკოლებმა განათლების მინისტრის ბრძანება მიიღეს

სკოლამ ჩაუტაროს დამატებითი მეცადინეობები - როგორ ფასდებიან მოსწავლეები, რომლებიც დისტანციურ სწავლებაში ნაწილობრივ ან საერთოდ ვერ ერთვებოდნენ?


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება