მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ექსპერტები აცხადებენ, რომ კორონავირუსის „ბრიტანული“ შტამი ბავშვებში განსხვავებული სიმპტომებით გვხვდება. ამის შესახებ საინფორმაციო პორტალი Express წერს.
როგორც სპეციალისტები აღნიშნავენ, ინფიცირებული ბავშვების ნახევარს ახასიათებს დაღლილობა. ჩვილებში კი - დაავადება შესაძლოა გამოვლინდეს ისტერიკისა და ტირილის შეტევებით.
ამასთან, ბავშვების ნახევარზე მეტს აღენიშნება თავის ტკივილი, ამასთან ერთად მათ შესაძლოა აწუხებდეთ ტკივილი მუცელის არეში. ექიმები მშობლებს ურჩევენ აღნიშნულ სიმპტომებს ყურადღება მიაქციონ.
„37 გრდაუსზე მაღალი ტემპერატურა გვხვდება ინფიცირებული ბავშვების თითქმის ნახევარში“,- დასძენენ სპეციალისტები.
ასევე ორგანიზმში ინფექციის არსებობაზე შესაძლოა მიანიშნებდეს ყელის ტკივილი. გარდა ამისა, წლამდე ასაკის ჩვილების დაახლოებით 35%-ს უქვეითდება მადა.
დიდ ბრიტანეთში კორონავირუსის ახალი მუტაციის - SARS-CoV-2 აღმოჩენის შესახებ ცნობილი დეკემბრის შუა რიცხვებში გახდა. მუტირებული კორონავირუსი ვრცელდება მარტივად, ვიდრე მისი წინამორბედები, ამასთან, არ არსებობს მტკიცებულება, რომ იგი დაავადების მძიმე მიმდინარეობის შესაძლებლობას ან სიკვდილიანობას ზრდის. აღსანიშნავია, რომ ამ მიმართულებით კვლევები გრძელდება.
იხილეთ ასევე - რა არის ცნობილი კორონავირუსის ახალი შტამის შესახებ? - პასუხები ბრიტანელი ექსპერტებისგან
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა