სიახლეები
სიახლეები

რა დროს არ აწარმოებს მასწავლებელი საკლასო ჟურნალს - ბოლო დეტალები, რაც პედაგოგებმა რედაქტირების ვადის ამოწურვამდე უნდა იცოდეთ
15-01-2021
-
+


ელექტრონულ ჟურნალში მონაცემების შეტანა მასწავლებლებს დღეს ღამის 12 საათამდე შეუძლიათ. მონაცემების შეყვანის ვადის გახანგრძლივება კი აღარ იგეგმება.

განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა მასწავლებლებს ელექტრონულ ჟურნალთან დაკავშირებით დეტალურ ინფორმაციას აწვდის - როგორ უნდა მოიქცენენ თუ წლის განმავლობაში პედაგოგს საერთოდ არ უსარგებლია ელექტრობული ჟურნალით, ვერ ასწრებს მის შევსებას, განსხვავებულია ელექტრობულ და მატერიალურ ჟურნალში არსებული მონაცემები.

„როგორც ცნობილია, ჟურნალის წარმოების წესის მიხედვით, ყველა საჯარო სკოლას 2020-2021 სასწავლო წლიდან ჰქონდა ვალდებულება, დაეწყო ელექტრონული ჟურნალის წარმოება როგორც დისტანციური სწავლების პერიოდში, ისე - დასწრებით სწავლებისას. თუმცა, იმ შემთხვევაში, თუ საჯარო სკოლის ყველა მასწავლებელს არ ჰქონდა შესაბამისი პირობები (კომპიუტერული მოწყობილობა/ინტერნეტი), სკოლა, დასწრებით სწავლების პერიოდში ყოველდღიურად აგრძელებდა ჟურნალის წარმოებას და ყოველი კვირის ბოლოს მასწავლებლები შეიტანდნენ დასწრებისა და შეფასებების შესახებ ინფორმაციას ელექტრონული ჟურნალის პლატფორმაზე, რისთვისაც უნდა გამოეყენებინათ საჯარო სკოლის რესურსი(კომპიუტერული მოწყობილობა/ინტერნეტი). შესაბამისად, 2020-2021 სასწავლო წელს დაშვებულია ჟურნალის (მატერიალური სახით) წარმოების შესაძლებლობაც.

ჟურნალის წარმოების წესის თანახმად, ელექტრონულ ჟურნალსა და ჟურნალში არსებული მონაცემების შეუსაბამობის შემთხვევაში, უპირატესობა მიენიჭება ჟურნალში (მატერიალური სახით) არსებულ ჩანაწერს.

ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობის დარეგულირების მიზნით დადგენილი შეზღუდვების, ელექტრონული ჟურნალის პლატფორმის დანერგვის პროცესში წარმოქმნილი ხარვეზებისა და იმ მასწავლებელთა ინტერესების გათვალისწინებით, ვისაც შესაძლოა, არ ჰქონოდა წვდომა კომპიუტერულ მოწყობილობებსა ან ინტერნეტთან, 2020-2021 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის განმავლობაში ელექტრონული ჟურნალის წარმოებასთან დაკავშირებით მიღებული გამოცდილების საფუძველზე, აუცილებელია დაზუსტდეს შემდეგი:

თუ მასწავლებელი 2020-2021 სასწავლო წლის დასაწყისიდან ყოველდღიურად აწარმოებდა ელექტრონულ ჟურნალს, ყველა მოსწავლის დასწრების აღრიცხვა, განმსაზღვრელი შეფასება და სემესტრული ნიშანი არის სწორად ასახული, მასწავლებელი არ არის ვალდებული აწარმოოს ჟურნალი (მატერიალური სახით).

თუ იგი მაინც აწარმოებდა მატერიალური სახით, გაითვალისწინეთ, რომ ელექტრონულ ჟურნალსა და ჟურნალში არსებულ მონაცემებს შორის განსხვავების არსებობის შემთხვევაში, უპირატესობა მიენიჭება საკლასო(მატერიალურ) ჟურნალს;

თუ მასწავლებელი ყოველდღიურად აწარმოებდა ელექტრონულ ჟურნალს, თუმცა ყველა მოსწავლის განმსაზღვრელი შეფასება ან სემესტრული ნიშანი არ არის სწორად ასახული (მის მიერ შევსების პროცესში დაშვებული შეცდომის ან პროგრამული ხარვეზის გამო) და აღნიშნული მონაცემები, მიუხედავად კორექტირებისა, არ შეიცვლება16 იანვარს10:00 საათამდე.

მოსწავლეების ინტერესების გათვალისწინებით, მასწავლებლებს ვთხოვთ, მოსწავლის მიერ პირველი სემესტრის განმავლობაში მიღებული შეფასებები და/ან სემესტრული შეფასება გადაიტანონ ჟურნალში (მატერიალური სახის). ამ შემთხვევაში, როგორც უკვე აღინიშნა, უპირატესობა მიენიჭება მატერიალურ ჟურნალს. ამასთან, ცდომილების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ, ხარვეზის შესახებ აუცილებლად აცნობოთ განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემას, რათა ერთობლივად განხორციელდეს არსებული პრობლემის/ხარვეზის იდენტიფიცირება და გათვალისწინებული იქნეს მომავალი სასწავლო წლის სემესტრიდან;

თუ მასწავლებელს მთელი სემესტრის განმავლობაში არ უწარმოებია ელექტრონული ჟურნალი და ვერ ასწრებს 15 იანვრის ჩათვლით მის წარმოებას, მოსწავლეების ინტერესების გათვალისწინებით, ჟურნალში (მატერიალური სახის) სრულყოფილად უნდა აისახოს ინფორმაცია პირველ სემესტრში მოსწავლეთა დასწრების და განმსაზღვრელი შეფასებების შესახებ. ამ შემთხვევაშიც, უპირატესობა მიენიჭება საკლასო ჟურნალში ასახულ ინფორმაციას. თუმცა, გასათვალისწინებელია, რომ აღნიშნული არ ათავისუფლებს მასწავლებლებს 2020-2021 სასწავლო წლის მეორე სემესტრიდან ელექტრონული ჟურნალის წარმოებისაგან.

განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა ყველა მასწავლებელს მადლობას უხდის ელექტრონული ჟურნალის საპილოტე პროექტში ჩართვისთვის. ყველა ის ტექნიკური, თუ შინაარსობრივი პრობლემა/ ხარვეზი, რომელიც გამოსწორდა ან აუცილებლად გამოსწორდება სწორედ ერთობლივი და თავდაუზოგავი შრომის შედეგია“, - აღნიშნულია განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება