სიახლეები
სიახლეები

„ხომ არ გამასვენებდნენ აქედან?!“ - რატომ დატოვა ზუგდიდის რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა თანამდებობა
20-01-2021
-
+


ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის ხელმძღვანელმა, კახაბერ ფარცვანიამ  თანამდებობა დატოვა და კულუარულად უკვე არაერთ მიზეზზე ალაპარაკდნენ. Etaloni.ge-სთან საუბრისას, ბატონმა კახამ გადადგომის შესახებ ინფორმაცია დაადასტურა, განაცხადა, რომ ამ პოზიციაზე საკუთარი თავი უკვე ამოწურა და ამიტომ, ამიერიდან, პედაგოგიურ საქმიანობას განაგრძობს:

„5 წელია რესურსცენტრის უფროსი ვარ და რამდენ ხანს შეიძლებოდა ჩემი დარჩენა ამ თანამდებობაზე - ბოლოს და ბოლოს, ხომ არ გამასვენებდნენ აქედან?! ამიტომაც გადავწყვიტე, პედაგოგიურ საქმიანობას მივუბრუნდე. ვფიქრობ, ამ სფეროში დღეს დიდი გამოწვევებია და ამიტომ, ბევრად საინტერესოა ჩემთვის“.

ასეთი მოკლე კომენტარით შემოიფარგლა კახაბერ ფარცვანია, რომელსაც სხვათა შორის, განათლების მინისტრმა, ინდივიდუალური ბრძანების საფუძველზე, ჯერ კიდევ რესურსცენტრის ხელმძღვანელობის პერიოდში სტატუსი აუმაღლა, თუმცა რის საფუძველზე, ცოტა ბუნდოვანია; ფარცვანიას სახელს საკმაოდ ხმაურიანი  - ზუგდიდის მე-6 საჯარო სკოლის დირექტორის ია კერზაიას საქმეც უკავშირდება და არც იმას გამორიცხავენ, თანამდებობიდან ფარცვანიას წასვლა ამ ამბავთანაც იყოს დაკავშირებული.

რეალურად, რა გახდა საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსის მხრიდან თანამდებობის დატოვების მიზეზი და რამდენად ნებაყოფლობითი იყო ეს გადაწყვეტილება - მომავალში გამოჩნდება და ისიც უდავოდ გაირკვევა, ხომ არ აპირებენ სხვა რესურცენტრების ხელმძღვანელებიც იგივე გადაწყვეტილების მიღებას (ნებაყოფლობით, რა თქმა უნდა!).  


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება