მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020-2021 სასწავლო წლის მეორე სემესტრის დაწყების დღიდან ყოველდღიურად ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ესა თუ ის რეგიონი დისტანციურად სწავლობს, მაშინ, როცა განათლების სამინისტროს ინფორმაციით, ონლაინ სწავლება მხოლოდ 10 ქალაქში უნდა ყოფილიყო, დანარჩენ მუნიციპალიტეტებში კი მოსწავლეები სკოლას უბრუნდებოდნენ.
როგორც აღმოჩნდა რეალობა განსხვავებულია და 10 ქალაქის მაგივრად დისტანციური სწავლება 14 ქალაქში მიმდინარეობს, ამასთან გასათვლისწინებელია ის ფაქტორიც, რომ რეგიონებში, სადაც დასწრებითი სწავლებაა, წერტილოვანი შეზღუდვები მოქმედებს და სკოლების ნაწილი იქაც დაკეტილია.
განათლების სამინისტროს განცხადებით, ვინც საკლასო ოთახში დაიწყო, სწავლა ახლაც ასე აგრძელებს და ეს სტატისტიკა არ შეცვლილა. ხოლო იმ მუნიციპალიტეტებში, სადაც სწავლა დისტანციურად დაიწყო და სამინისტროს ამის შესახებ ოფიციალურად არ უთქვამს, ეს უკავშირდება არა უწყების გადაწყვეტილებას, არამედ ეპიდვითარებას და სამინისტრო ვერაფერს გააკეთებს.
მიუხედავად იმისა, რომ განათლების სამინისტრო არ აკონკრეტებს იმ სკოლების რაოდენობას, რომლებმაც დისტანციურად დაიწყეს მეორე სემესტრი, etaloni.ge-მ თავად გამოითვალა, რამდენი სკოლაში დაიწყო სწავლა დისტანციურად და რამდენში დასწრებითად.
სამინისტროს ინფორმაციით, საკლასო ოთახში სწავლას 1700-მდე სკოლა იწყებდა, თუმცა რეალურად დასწრებითი სწავლება სულ მცირე 472 სკოლით მეტმა და ჯამში, 1228 სკოლამ დაიწყო. დისტანციურ სწავლება კი სულ მცირე 1081 სკოლაში მიმდინარეობს.
დისტანციურად სწავლა დიდი ქალაქების გარდა, ახმეტაში, ოზურგეთში, ამბროლაურსა და ჭიათურაში განახლდა.
სწავლის დისტანციურ ფორმატში გადატანას რესურსცენტრის ხელმძღვანელები ეპიდემიოლოგიურ მდგომარეობას უკავშირებენ და აცხადებენ, რომ მუნიციპალიტეტში არსებული ეპიდვითარებიდან გამომდინარე მიიღეს რეკომენდაცია, რომ სწავლა დისტანციურ ფორმატში განეახლებინათ. მათი თქმით, ონლაინ სწავლება 1 თებერვლამდე გაგრძელდება.
იხილეთ ასევე:
18 იანვრიდან 1 700-მდე საჯარო სკოლა იხსნება და მასწავლებლები და მოსწავლეები საკლასო ოთახებს უბრუნდებიან
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა