მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სკოლების უმრავლესობა რომ მეორე სემესტრს სრულად დისტანციურად დაიწყებდა, განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრომ ჯერ კიდევ ნოემბრის ბოლოსთვის იცოდა, თუმცა ამის შესახებ ინფორმაცია საჯაროდ არ გამოუქვეყნებია. არადა, 2020-2021 სასწავლო წელს ზოგიერთი ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ სასწავლო პროცესის განხორციელების შესახებ ბრძანებას, განათლების მინისტრმა ხელი ჯერ კიდევ 2020 წლის 27 ნოემბერს მოაწერა. ბრძანება საჯაროდ გამოქვეყნების გარეშე პირდაპირ სკოლებს გადაეგზავნათ.
აღნიშნული დოკუმენტი ჩვენ მაშინ ექსკლუზიურად მოვიპოვეთ, თუმცა მას არ ახლდა დანართები, რომელიც კონკრეტული სკოლების სწავლების მოდელს განსაზღვრავდა. ამიტომ etaloni.ge-მ საჯარო ინფორმაცია გამოითხოვა, რომელიც უწყებამ მოგვაწოდა. მიღებული დანართებით ნათელი ხდება, რომ კონკრეტულმა სკოლებმა ჯერ კიდევ პირველი სემესტრის ბოლოს იცოდნენ, რომ დისტანციურად სწავლას თებერვლამდე გააგრძელებდნენ. ასეთი სკოლების რაოდენობა კი 1700-ზე მეტი იყო. არადა 15 იანვარს განათლების სამინისტრომ ბრიფინგი გამართა, სადაც განაცხადა, რომ მეორე სემესტრში სწავლა დისტანციურად მხოლოდ 10 დიდ ქალაქში დაიწყებოდა, ხოლო 1700-მდე სკოლა სწავლას საკლასო ოთახში განახლება, რაც არაზუსტი აღმოჩნდა.
სინამდვილეში, რომელ სკოლაში სწავლობენ დისტანციურად, ამის ნახვა ქვემოთ მოცემულ ფაილებში შეგიძლიათ:
შიდა ქართლი; ქვემო ქართლი; გურია; იმერეთი; კახეთი; მცხეთა-მთიანეთი; რაჭა-ლეჩხუმი და ქვემო სვანეთი; სამეგრელო - ზემო სვანეთი; სამცხე-ჯავახეთი და ჰიბრიდული მოდელი.
გასული კვირის ბოლოს კი შევიტყვეთ, რომ 1 თებერვლიდან ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში მთელი ქვეყნის ტერიტორიაზე, გარდა თბილისის, ქუთაისისა და რუსთავისა, სასწავლო პროცესი საკლასო ოთახში გაგრძელდება. თბილისის, ქუთაისისა და რუსთავის სკოლების გახსნა კი 1 მარტიდან ანის დაგეგმილი.
განვმეორდებით, რომ ჩვენ მინისტრის გამოუქვეყნებელი ბრძანების დანართები აღნიშნული ოფიციალური ინფორმაციების გამოცხდებამდე გამოვთხოვეთ და თქვენც არ მოგაკელით შესაძლებლობა გაცნობოდით მას. ჯერჯერობით უცნობია რა რეალობა იქნება მარტში და როგორ შეიცვლება სურათი ქართულ საგანმანათლებლო რუკაზე.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა