მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
18 იანვარს სასწავლო წლის მეორე სემესტრი სკოლებმა დაიწყეს, ნაწილმა დისტანციურად, ნაწილმა საკლასო ოთახებში. ამასობაში საბავშვო ბაღები თითქოს მიავიწყდათ - არავინ ამბობს, გაიხსნება თუ არა ისინი უახლოეს მომავალში და სწორედ ამის გასარკვევად თბილისის საბავშვო ბაგა-ბაღების მართვის სააგენტოს დავუკავშირდით.
კითხვაზე - როდის აპირებენ ან აპირებენ თუ არა ბაღების გახსნას საერთოდ, პრესსამსახურში გვიპასუხეს, რომ ეს გადაწყვეტილება საკოორდინაციო საბჭომ უნდა მიიღოს, მანამდე კი თავადაც გაურკვევლობაში არიან.
„ბაღების გახსნის გადაწყვეტილება მთავრობამ უნდა მიიღოს, თუმცა ამის შესახებ ჯერჯერობით არანაირი ინფორმაცია არ გვაქვს. პრინციპში, ბაღები არც დაკეტილა - ჩვენ ხომ პროდუქტს გავცემთ აღსაზრდელებისთვის, ასე რომ, ვმუშაობთ“.
რაც შეეხება საკითხს, მზადაა თუ არა სააღმზრდელო დაწესებულებები ბავშვების მისაღებად და ხომ არ აპირებს შრომის უსაფრთხოების ინსპექცია ხელახლა მათ შემოწმებას, ამაზე ბაღების სააგენტოში გვიპასუხეს, რომ ბაღები აღსაზრდელთა მისაღებად მზადაა, როგორც კი გაიცემა ბრძანება, ისინი გაიხსნება და ამ ეტაპზე სააღმზრდელო დაწესებულებების ხელახლა შემოწმება არ იგეგმება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა