პედაგოგები მასწავლებლის სახლს მიმართავენ - რას ითხოვენ უფროსი მასწავლებლები ზესტაფონიდან
21-01-2021
დაკოპირებულია
-
+
მოგვეცით შესაძლებლობა ზაფხულამდე გარე დაკვირვებისთვის დაწესებული 5 გაკვეთილის გეგმა წარმოვადგინოთ და ჩაგვიტარდეს გარე დაკვირვება - ასეთია იდეა, რომლითაც უფროსი პედაგოგები მასწავლებლის სახლს მიმართავენ.
როგორც ზესტაფონელი პედაგოგები აღნიშნავენ, წამყვანის სტატუსის მისაღებად ზაფხულში დაპირებულ გამოცდაზე გასვლას ელოდნენ, რომელიც ორი წლით გადაიდო და ახლა ამ თხოვნის დაკმაყოფილების იმედი აქვთ.
„დარწმუნებულნი თქვენს სამართლიანობასა და გულისხმიერებაში, გწერთ ამ წერილს. ორივე გამოცდა - საგანში და პედაგოგიურ უნარებში ჩაბარებული გვაქვს 10-10 კრედიტზე. წამყვანის სტატუსის მისაღებად ველოდებოდით გასულ ზაფხულს დაპირებულ გამოცდაზე გასვლას, რომელიც ჩვენდა სამწუხაროდ, ორი წლით გადაიდო. ჩვენი „დანაშაული“ კი მხოლოდ ის არის, რომ გამოცდით გვინდოდა ჩვენი კომპეტენციის დადასტურება. დიდი თხოვნა გვაქვს თქვენს მიმართ, დაიცვათ სამართლიანობა. თანაბარ პირობებში ჩაგვაყენოთ იმ პედაგოგებთან, ვინც დღემდე სხვადასხვა საშუალებებით აიმაღლეს სტატუსი. მოგვეცით შესაძლებლობა - ამ წლის ზაფხულამდე გარე დაკვირვებისთვის დაწესებული 5 გაკვეთილის გეგმა წარმოვადგინოთ და ჩაგვიტარდეს გარე დაკვირვება. მადლობას გიხდით მოსმენისთვის. ველოდებით თქვენს სამართლიან გადაწყვეტილებას. პატივისცემით, პედაგოგები ზესტაფონიდან“ - წერენ პედაგოგები მასწავლებლის სახლს.
აღსანიშნავია, რომ სტატუსის ამაღლების შანსის 2022 წლამდე გადავადებას, სხვა პედაგოგებიც აპროტესტებენ და ზესტაფონელი მასწავლებლების მოსაზრებას ბევრი უერთდება, თუმცა საჯაროდ, ჯერ მხოლოდ მათი ინიციატივა გამოქვეყნდა.
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“